Heeeey,
nu ik vroeg me af... Is het normaal dat ik me in de winter zo slecht voel? Echt jong, 't is net alsof ik elk moment kan beginnen met janken en ik pieker meer in de winter. Zo is elke keer als iemand 'iets verkeerds zegt' (wat dus niet verkeerd bedoelt is), lig ik daar de hele dag aan de denken, en als zoiets niet gebeurt dan denk ik wel aan mijn pa, of andere problemen die ik soms 'naar mijn kop gesmeten krijg' (yeah, zo denk ik daar dus nu over). En het stomste van alles is dat iedereen dat ondertussen gemerkt heeft en nu zeker die bitches uit mijn klas denken dat ik dus emo ben (ik draag gewoon graag grijs en zwart, dames ). Leuk is anders x'). Maar ja, ik kan er aan de andere kant mee lachen. Ik vind mezelf grappig als ik depri ben en ik weet niet eens waarom. Misschien omdat ik dan héle droge opmerkingen maar of zo (en nu allemaal denken: BOEIEN).
Maar in de zomer ben ik dan like: super happy ! Maar ik ben inderdaad een zomerkiend, dat moet ik niet ontkennen.
Maar nu is de vraag: hebben jullie dat ook, zo ja: wat doe je eraan?
Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.