• Twordt na een tijd heel erg zeer grappig.

    Ik begn met een verhaaltje, en jullie vulen het aan




    Lief klein kindje, huppelde over de straat. Zwaaiend met haar nieuwe vlindernetje.
    Plots viel ze op de grond? Wat was er gebeurd?
    Ze ....


    She was the alice in his wonderland'

    hij at iedereen op behalve het meisje, zij at de olifant eerder op...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Het meisje had weer genoeg gegeten voor 2 jaar. xD
    Daarna ging ze daar disneylang parys en ging ze op de foto met mickey mouse. :P Daarna ging ze weer naar haar cake-huisje en toen..

    Maar zij nam haar vlindernetje an vangde de slurf,mar het enigste wat gebeurde was dat die roze werd.En ineens zong de olifant:"Weet je wat ik zie....

    .. Als ik gedronken heb ? Roze olifantjes!" het meisje werd woedend omdat ze zelf zwaar tegen alchohol was,niet moeilijk! Haar vader was alcholist,en hij kwam s'avonds altijd laat thuis,met altijd verschillende pakjes aan.een clown pakje,de andere keer een ballerina tutu.. hoe hij daar aankwam,wist niemand. Het meisje zelf had graag ook een..


    And all the girls in the front row scream your name.

    ballerina tutu bij haar vader aangetroken... Maar ze had er geen eentje kunnen vinden in zijn maat... daarom ging ze naar de stad om er eentje te zoeken... Maar inplaats van een tutu vond ze...

    Maar de olifant vond ze niet lekker en spuugde ze weer uit x3


    We can only learn to love by loving.

    toen was het puree

    okee dit loopt helemaal in de war.. ik ga gewoon verder met..
    maar inplaats van een tuttu vond ze de h&m.. en ging meteen naar binnen. en liep naar de kassa.. 'pardon mevrouw, weet u waar de tutu's hier liggen?' de vrouw kijk haar eerst verbaast aan maar lachte haar toen vierkant uit.. het meisje draaide zich beteuterd om en liep de H&M uit. 'stomme kasasiers ook altijd'. ze liep verder en zag tot haar ongelovelijke verbazing...


    HenkAddicted <33

    Een vis van zeker 30 meter lang! Ze pakt de vis, sleurt hem mee naar de H&M en klopt ermee op de kassierster haar kop

    Toen belandden alle kinderen in de olifant z'n buik en na 3 maanden poepte de olifant hen weer uit. Daarna gingen ze naar....

    ik ga verder met;
    Ze pakt de vis, sleurt hem mee naar de H&M en klopt ermee op de kassierster haar kop...
    ... waar toen iets in begon te rammelen. meisje; oh sorry, iets kapot gemaakt ? kassiere; nee hoor, je zocht tog een tutu ? hier; en ze geeft het meisje een clownspak. het meisje loopt de winkel uit en denkt; tog iets kapot gemaakt. dan komt ze...