• Wel, niet dat dit een topic is over 'scheld elkaar hier maar uit' , maar dit gaat meer hierover;
    Een vriendin van mij stapte dus de bus uit en meteen kreeg ze iets naar haar hoofd gegooid "EHJ EMO!". Zij, die echt niet emo is, stapt gewoon weg. Maar ze hoorde de jongens, die jumpers waren, achter haar aangaan en ze is gewoon moeten beginnen rennen met hun op haar hielen. Ik bedoel, hoe zielig is dat. Die 'oorlog' tussen jump en emo is al lang. En ik vraag me echt af waarom.
    Misschien heb ik het niet voor jump, ik heb veel vrienden die naar jump luisteren. En mijn vriendin die niet eens emo is, wordt bijna in elkaar geslaan door jumpers. [dit zijn geen verwijten naar jumpers, het is gewoon een algemeen voorbeeld. Vat dit niet persoonlijk op ajb ^^]
    En nog iets, vanaf je je haar zwart gekleurd hebt word je emo genoemd. Wel, dat is toch zo bij ons op school. Emo is een muziekstijl, ik kan echt niet tegen vooroordelen. Het is niet omdat je skinny's draagt en je haar donkerbruin/zwart [ik heb het mijne bruinzwart gekleurd en wordt emo genoemd, hatelijk] kleurt, dat je emo bent. Want mijn vriendin, had enkel een skinny aan, en werd bijna in elkaar geslagen omdat ze 'emo zou zijn'. Like, omg.

    Wat ik eigen gewoon wil zeggen;
    Toon wat respect voor een andere stijl. Want de jouwe/zijne/whatever is niet beter dan die van iemand anders : )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Jup groot gelijk heb je! Het is ècht belachelijk, gelukkig doen ze dat bij ons niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Woow O.O Zo erg bij jullie? Bij ons draagt IEDEREEN skinny's en AllStars...
    Alleen het was vaag bij ons in het handbalteam, een meisje uit ons team is soort van scene en had haar haar zwart geverft, werd ze meteen uitgescholden voor gothic, een meisje uit een anders team verfde haar haar ook zwart, en tegen haar zeiden ze geen word. Maar als je vraagt: Waarom noem je haar Gothic? Is het toch echt om het zwarte haar


    Your make-up is terrible

    Jump vs Emo? Das nieuw voor me.


    No growth of the heart is ever a waste

    Agree.
    but.
    Het is zinloos, en je lost er niks mee op. n-n'

    Jump vs Emo? Das nieuw voor me.


    Fore me to x'D


    I found myself in Wonderland.

    Jump vs Emo? Das nieuw voor me.


    Same as for me.

    emo's worden door iedereen gehaat.. maar ik wist niet dat het door jumpers in het speciaal was Oo?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Amen XD
    Like ,, Met die kleertjes liep ik soo al langer rond enseu ,, EN toen verfde ik mijn haar zwart omdat ik dat mooier vond dat blond en toen kreeg ik pas emo naar mijn kop geslingert >< Maar toen ging ik terugsgelden en nu hebben ze respect voor moi (A) WNt anders sla ik se XD


    Crack a bottle

    X_x serieus ik vind sowieso mensen uitschelden voor iets wat se niet sijn dom x_x net alsof niemand sichself mag sijn


    We can only learn to love by loving.

    By My op school is het meer Emo vs R&B...

    Jump vs Emo? Das nieuw voor me.

    Voor mij ook?
    Ik dacht dat het meer was
    Emo vs iedereen?
    Niet alleen zzjumperds :']


    Mew <3

    Ik wist niet dat jump nog bestond?


    blame the bully.

    Jump vs Emo? Das nieuw voor me.

    haha. voor mij ook. xd


    AAP

    Jhup
    Ik haat jumpers XD
    Sorry ik moet er niet veel van hebben


    death to the one at the end of the serenade.

    emo's worden door iedereen gehaat.. maar ik wist niet dat het door jumpers in het speciaal was Oo?

    Nu is het al 'beter', maar een tijd geleden op netlog [/geeft maar voorbeeld] was het de hele tijd ruzie tussen emo en jump.
    Nog eens, ik wil jump niet veroordelen tot iets slechts, maar ik heb gewoon iets tegen stijlhaters.
    Deze topic was gewoon een soort 'voorbeeld' omdat ik anders niet weet hoe ik dit hier moet aantonen, snap je ? :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.