• Wel, niet dat dit een topic is over 'scheld elkaar hier maar uit' , maar dit gaat meer hierover;
    Een vriendin van mij stapte dus de bus uit en meteen kreeg ze iets naar haar hoofd gegooid "EHJ EMO!". Zij, die echt niet emo is, stapt gewoon weg. Maar ze hoorde de jongens, die jumpers waren, achter haar aangaan en ze is gewoon moeten beginnen rennen met hun op haar hielen. Ik bedoel, hoe zielig is dat. Die 'oorlog' tussen jump en emo is al lang. En ik vraag me echt af waarom.
    Misschien heb ik het niet voor jump, ik heb veel vrienden die naar jump luisteren. En mijn vriendin die niet eens emo is, wordt bijna in elkaar geslaan door jumpers. [dit zijn geen verwijten naar jumpers, het is gewoon een algemeen voorbeeld. Vat dit niet persoonlijk op ajb ^^]
    En nog iets, vanaf je je haar zwart gekleurd hebt word je emo genoemd. Wel, dat is toch zo bij ons op school. Emo is een muziekstijl, ik kan echt niet tegen vooroordelen. Het is niet omdat je skinny's draagt en je haar donkerbruin/zwart [ik heb het mijne bruinzwart gekleurd en wordt emo genoemd, hatelijk] kleurt, dat je emo bent. Want mijn vriendin, had enkel een skinny aan, en werd bijna in elkaar geslagen omdat ze 'emo zou zijn'. Like, omg.

    Wat ik eigen gewoon wil zeggen;
    Toon wat respect voor een andere stijl. Want de jouwe/zijne/whatever is niet beter dan die van iemand anders : )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik wist niet dat jump nog bestond?

    Er lopen er zo nog genoeg rond ;]. Maar dan echte , en geen wannabe's.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik wist dat mensen elkaar snel in een hokje proppen, maar de haat tussen jump en emo heb ik helemaal niet zo gemerkt. misschien omdat ik niet veel met jumpers om ga ofzo.. ik weet niet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bij ons zijn er denkik maar een half jaar jumpers geweest x] Daarna werden ze of hardcore, of gewoon weer wangsters.


    Your make-up is terrible

    ik wist dat mensen elkaar snel in een hokje proppen, maar de haat tussen jump en emo heb ik helemaal niet zo gemerkt. misschien omdat ik niet veel met jumpers om ga ofzo.. ik weet niet.

    Het was dan ook meer vroeger. Maar dit hier is overlaatst gebeurd dus echt over is dat niet. Ik wordt op school 'Cleopatra' genoemd omdat mijn ogen zwart zijn en mijn haar wild staat. En ik word ook belachelijk gevonden bij de meeste jumpers. Maar een paar daarvan zijn ook mijn vrienden :Y). Het ligt niet aan de stijl, meer aan de mensen. Vooral dan de respectloze mensen.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Bij ons zijn er denkik maar een half jaar jumpers geweest x] Daarna werden ze of hardcore, of gewoon weer wangsters.

    Wat een bende meelopertjes :'D


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Weetj Vind Ik ook!^^


    If music be the food of love, play on!

    Ja zo iets is op onze school ook,een meisje dat altijd zwart draagt word uit gescholden voor Gothic en raat een door wie ze word uit gescholden? Lonsdale jongeren,jumpers enzo. Echt irriatnt,en bij ons word iets al heel snel emo genoemd. >.<

    By My op school is het meer Emo vs R&B...

    Bij ons denk ik... alternatief vs kak.


    No growth of the heart is ever a waste

    't Is écht belachelijk...
    Ik bedoel; Wij gaan die jongen (of meisjes) die (proberen) jumpen toch ook ni uitlachen of (bijna) in mekaar meppen?

    Waar zijn we mee bezig?
    :)


    007

    bij ons zijn er geen jumpers en geen emo's, dus zeker geen ruzie xD