• Daar gaat mijn nieuwe serie over. Tokio Hotel komt er in voor, maar de kans op een lovestory is 50%.

Jodie is een meisje van 16 jaar, en heeft een psychische aandoening, dat Gilles de la Tourette wordt genoemd. Het is een vorm van drang/dwang-neurose, maar dan anders. Gilles de la Tourette houdt in dat je veel bepaalde tics hebt; je moet bijvoorbeeld eerst je handen wassen voor je naar school gaat anders word jou moeder ziek. Ook op straat is dit het geval, ze neemt zich voor bijvoorbeeld de eerst volgende jongen die ze tegenkomt te omhelzen, of opeens door haar knieën te zakken - daar lijdt Jodie onder.

Iemand een goede titel? Of is Gilles de la Tourette ook geschikt?

http://www.quizlet.nl/quiz/267041/gilles-de-la-tourette-1/
    Deel 1 is er!

-

(...)

Geniaaal.
    Ik wil ook zo'n kind o.0' Née, die was lullig. Die van ons 'blafte' niet :'D

Ookal is hetbest zielig we gingen helemaal stuk in de klas xd' niemand kwam meer bij was het zo dood stil schudde hij kei hard met zijn hoofd en hoorde je : ''woef!'' zoals zo'n poedel blaft xd'

@xPlastic

Doet ie dat om een ziekte of voor de lol?

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

(...)

Ookal is hetbest zielig we gingen helemaal stuk in de klas xd' niemand kwam meer bij was het zo dood stil schudde hij kei hard met zijn hoofd en hoorde je : ''woef!'' zoals zo'n poedel blaft xd'

Acharm kind. ik zou het ook eerlijk gezegt niet lang uithouden. Dat andere kind, bij mij. dat moest mij telkens aanraken. elke keer als ik langsliep, rende hij naar me toe, en raakte hij me aan, gewoon aan mijn arm, op mijn rug of op mijn schouders. soms ook aan mijn haar, of mijn hoofd. Een keer heb ik zelfs meegemaakt dat hij op mijn neus druktte en ráar begon te doen. ='D

(...)

Acharm kind. ik zou het ook eerlijk gezegt niet lang uithouden. Dat andere kind, bij mij. dat moest mij telkens aanraken. elke keer als ik langsliep, rende hij naar me toe, en raakte hij me aan, gewoon aan mijn arm, op mijn rug of op mijn schouders. soms ook aan mijn haar, of mijn hoofd. Een keer heb ik zelfs meegemaakt dat hij op mijn neus druktte en ráar begon te doen. ='D

xd'geniaal :'D Roep de volgende keer als je hem ooit nog ziet toet toet ofzeu :'D Naja dat is echt freaky vervelend.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

(...)

Hoe ervaar jij dat dan?

Eh nouja, ik heb er vaker een spreekbeurt over gedaan, en dat lucht op om het te vertellen. Bij mij is het op zeer jonge leeftijd ontdekt, en die periode was best wel moeilijk. Verder ben ik gewoon een normaal kind, ik had alleen wat achterstanden, mijn fijne motoriek was bijvoorbeeld erg slecht ontwikkeld.

(...)

Eh nouja, ik heb er vaker een spreekbeurt over gedaan, en dat lucht op om het te vertellen. Bij mij is het op zeer jonge leeftijd ontdekt, en die periode was best wel moeilijk. Verder ben ik gewoon een normaal kind, ik had alleen wat achterstanden, mijn fijne motoriek was bijvoorbeeld erg slecht ontwikkeld.

Ah, oké. Ik begrijp wel hoe je je voelt. Goeddat je er een spreekbeurt over doet. Erg moedig van je :').
    Maar is het zo wat Redemption zegt? Zijn het geen dwang handelingen? Want ik heb dat toch echt wel gelezen op meerdere sites.

-

(...)

Ah, oké. Ik begrijp wel hoe je je voelt. Goeddat je er een spreekbeurt over doet. Erg moedig van je :').
    Maar is het zo wat Redemption zegt? Zijn het geen dwang handelingen? Want ik heb dat toch echt wel gelezen op meerdere sites.

Er zijn zeker wel dwang handelingen, dat is een van de hoofdzaken van Tourette

(...)

Er zijn zeker wel dwang handelingen, dat is een van de hoofdzaken van Tourette

Oké : ).

-