• Okee kijk, ik ken een jongen, ik ken hem via internet maar ik heb 'm nu 2x in het echt gezien. Alles was goed en we waren gek op elkaar, maar zondagmiddag begon hij opeens kei gemeen te doen. Ik dacht ''morgen is het wel weer over'', maar nu is hij nogsteeds boos =/. Hij had me geblokt op msn, heeft me verwijdert uit z'n vriendenlijst op hyves en ook nog eens op netlog.. En om het nog even beter te maken; Hij reageert nieteens op m'n smsje .___. Vanmiddag had hij me ontblokt op msn, maar ik ging niet tegen hem praten, ik bedoel, hij doet deze keer maar moeite om het goed te maken. Maar dat heeft hij dus niet gedaan en hij heeft ook niet tegen me gepraat .___.
    Hij zei tegen een vriend van mij en van hem dat ik hem altijd stalk en omdat hij me elke dag spreekt gaat hij zich steeds meer aan me irriteren..
    And I just don't know what to do =/, ik kan 'm niet vergeten en ik zit onwijs in over deze ruzie, ik vraag me zelfs af of hij me nog wel leuk vind ofzo.. Maar ik wil hem niet kwijt.
    Wat kan ik ingodsnaam doen om hem terug te krijgen =/?


    I don't need words to feel those lips.

    Het toch met hem uit gaan praten..
    Niet via msn! In het echt..want das veel persoonlijker!!

    Succes!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Het toch met hem uit gaan praten..
    Niet via msn! In het echt..want das veel persoonlijker!!

    Succes!

    Gaat een klein beetje moeilijk ö, hij woont in Noord Brabant en ik in Zuid Holland, hij is ongeveer 4 uur onderweg naar hier :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Nou, ik vind niet dat je nog veel aandacht moet besteden aan een jongen van internet, als hij toch geen respect voor je heeft, en het niet eens wil uitpraten. Als hij geen moeite wil doen voor jullie relatie heeft jullie relatie geen toekomst meer, want het moet dan ook van 2 kanten komen.

    Je zou dus beter de jongen vergeten door bijvoorbeeld leuke dingen te doen met vriendinnen, die zijn er namelijk altijd voor je en laten je niet zo plots in de steek.

    don't know.
    Sterkte.<3

    (...)
    Gaat een klein beetje moeilijk ö, hij woont in Noord Brabant en ik in Zuid Holland, hij is ongeveer 4 uur onderweg naar hier :'3

    Kan je toch weer afspreken (A)
    Of stuur hem een email


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    Kan je toch weer afspreken (A)
    Of stuur hem een email

    Denk niet dat hij zin heeft om weer 35 euro aan me uit te geven, vooral nu we ruzie hebben ö.
    En ik had hem al een preek gegeven via 'n smsje, maar daar reageerde die dus niet op, en ik weet bijna zeker dat die m'n mail ook niet gaat beantwoorden :'3


    I don't need words to feel those lips.

    ik vind hem klinken als een eng tiepje... echt waar. srry hoor als ik je gevoelens kwets, maar ik zou hem egt gewoon blokken als ik jou was...


    If you're going to hell, keep going

    en ik enk ook dat het een beetje jou fout is als je hem een preek gaat geven... jongens houden er niet van gecorrigeerd te worden, al weten ze zeld ook wel dat je gelijk hebt.

    dus wil je nog kans bij hem maken, dan moet je hem het werk laten doen, een beetje laten jagen, en niet te plakkerig doen.


    If you're going to hell, keep going

    misschien moet je hem even een tijdje met rust laten? misschien koelt hij dan af en gun je hem even de tijd om na te denken. misschien kun je dan redelijker met hem praten en komen jullie er makkelijker uit. of anders bel je hem op? ö misschien om een afspraak te maken ofzo? zodat jullie het uit kunnen praten?
    maar dat moet je zelf weten. iig sterkte! (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.