• Hii kinders.
    Ok ik moet dit hier gewoon ff kwijt. Namelijk, vanmorgen kwamen we te horen dat er een jongen van 1Ae, één van twaalf jaar is omgekomen in een fataal treinongeval. Hij dacht waarschijnlijk dat hij te laat ging zijn en zag de slagbomen van de trein neergaan. Nog snel is hij langs de slagbomen gereden en dat werd hem fataal. De trein is los op hem gereden met de fatale gevolgen van de dood. Heel onze klas was in shock, ook ik. Zelfs al kende ik hem niet, ik was zó droevig. Bij ons op school stonden politiewagens en waren leerlingbegeleiders.
    Vorig jaar stierf nog de vader van mijn beste vriend. Het volgt gewoon allemaal op elkaar, zo lijkt het toch.
    R.i.p Cyrus <3

    Ik heb het gezien op het nieuws. Vond het echt erg en mijn moeder dacht ook onmiddellijk aan zelfmoord omdat je anders toch niet doorrijd als er een trein komt aansnellen zei ze dan. Maaruhm, véél sterkte meid. En bij ons is dat ook al gebeurd, een vriend, die onder de trein is gesprongen. Maarja, dat is natuurlijk nog anders. x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat is klote maar het gebeurd hier maar al te vaak. een vrouw die ik redelijk goed kent woont dichtbij het spoor bij ons en die verteld altijd maar hoe vreselijk die geur van verschroeid vlees ruikt wanneer er 'weer' een onder de trein is gekomen.

    Ieeel o.O Ook best zielig voor die treinchauffeurs [/ofzo]. Die komen dit soort dingen elke dag tegen. @ FedUp: Echt klote. Ik zou ook schrikken. Stertke meidd. <3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dat is klote maar het gebeurd hier maar al te vaak. een vrouw die ik redelijk goed kent woont dichtbij het spoor bij ons en die verteld altijd maar hoe vreselijk die geur van verschroeid vlees ruikt wanneer er 'weer' een onder de trein is gekomen.


    Weetje wel hoe vies? Omg maar, hij is like evenoud als mij en dat gebeurde dicht bij mijn oma. Het dringt nu echt pas tot mij door, krijg er tranen van weetje? Ik kénde die jongen van ziens en hij was een goede vriend van mijn Bf weetje?

    Ik heb het gezien op het nieuws. Vond het echt erg en mijn moeder dacht ook onmiddellijk aan zelfmoord omdat je anders toch niet doorrijd als er een trein komt aansnellen zei ze dan. Maaruhm, véél sterkte meid. En bij ons is dat ook al gebeurd, een vriend, die onder de trein is gesprongen. Maarja, dat is natuurlijk nog anders. x'3.


    Maar dit was heus geen zelfmoord. Hij zei nog tegen z'n moeder: 'Tot vanmiddag!' en ze reden met een hele troep. Hij is zelfs nog gestopt voor de trein maar volgde dan toch maar de groep.
    @Iedereen:
    Thanks<3

    heb het gehoord op het nieuws
    das gwn keierg


    Gilles (ll)

    Weetje? Ik moet morgen langs dat treinspoor naar m'n oma. Anders omet ik een omweg doen van zeker een kwartier ofso >,< Maar ik zit er eigenlijk erg hard mee like ik kende hem niet echt mar tóch zit ik er zo hard mee. Ik was daarnet aan het denken van: 'Hoe zou hij zich gevoeld hebben als hij die trein zo dicht bij hem zag? Hij dacht dan warschijnlijk echt van: This is the final part, the ending.' Omg :-(

    Ik heb er van gehoord, ik vind het echt zo erg!

    Is het in NL of in BE gebeurt? O.O
    Ik wil het ook zien x]


    Your make-up is terrible

    FUCKINqueen
    In Be, en hier is een link naar het Nieuws van dat ding: ik vind geen link maar dit tekstje staat erbij:
    07/01/2009


    In Bornem is vanmorgen een 12-jarige jongen om het leven gekomen toen hij met de fiets gegrepen werd door een trein. Het ongeluk gebeurde ter hoogte van de spooroverweg in de Broekstraat. Het slachtoffer was op slag dood.
    Op het ogenblik van het ongeval werkten de geluids- en lichtsignalen en de slagbomen waren neergelaten. Door het ongeluk is geen treinverkeer mogelijk tussen Sint-Niklaas en Puurs.

    Wow... Wel vet erg...


    Your make-up is terrible

    Sterkte ermee.
    Wouw. Live isn't fair:|

    Ik had dat ook in de 1e zoiets.
    En jongen was geschept voor zijn huis door een auto en die wär op slag dood. NJa, hersendood... maar dat is eigenlijk al op slag dood. dan val er nie meer iets aan te doen.


    hat kalte Füße! Wo bleibt der Sommer?

    Uit onze school hebben wij ook 2 leerlingen verloren Delphine uit het vijfde middelbaar vorig jaar op Pasen aangereden door een dronken chauffeur die vluchtmisdrijf heeft gepleegd en Thomas uit het vierde middelbaar op 2 januari toen hij de Brugsesteenweg overstak om naar huis te gaan toen hij van vrienden kwam. Alletwee op slag dood.!
    Thomas RIP
    Delphine RIP

    das best erg o.O

    één van mijn beste vrienden heeft in de 1e klas *nu zown 3 en en half jaar geleden* zelfmoord gepleegd, hij is tegen een trein aangesprongen en viel toen terug op het station en ws op slag dood.

    niemand wist ook van hem dat die met zo veel dingen zat daar kwamen we later via zijn mentor achter die hem probeerde te helpen en toen dit was gebeurt is die mentor van school af gegaan door schuld gevoelens.

    anywayz... sterkte!


    dream, dare, fly!

    Ja... Ik hb het in de krant gelezen. Sterkte <33.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Hea, dat heb ik gezien om het nieuws. Heel tragisch, ik hoop dat zijn ouders en naasten enzo er bovenop geraken.