• Ik heb het over het vrij podium dat mijn school organiseerd. Gisteren lieten ze me nog mooi met rust en in de les hoorde ik plots dat ik ook MOEST meedoen. Blijkbaar zing ik dus ook mooi. Want anders gingen ze me niet persoonlijk erop aanspreken. Und iemand van mijn klas zei ook dat ik mooi zing. En zelf mijn leerkracht muziek zei dat. Ö
    Maar mijn punt is dat ik niet mee wil doen.

    zorg de dag ervoor dat je je stem kwijt bent xD
    Doe ik ook altijd als of bv voor andere klassen moet zingen
    helpt mij ook altijd uit de nood (A)


    death to the one at the end of the serenade.

    Like; ze kunnen je er eigenlijk niet toe tot verplichten [/doet zelf mee aan zo iets]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    meld je op die dag ziek, of zeg dat je ècht niet mee wilt doen en ze iemand anders moeten zoeken

    Und.. ik weet nie of da helt :)

    'xxxx


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik had het zelfde probleem en toen juist op de dag werd ik hees omdat ik gisteren stond te brullen en te tieren en roepen en screamo na te doen en toen werd het afgelast! xD Maar maak niet dat je dat te vaak doet voordat je stem helemaal naar de vaantjes is! (lol)


    You'll never dream alone. <3

    Ze zal er vast wel onderuit kunnen komen. Maar Enya lijkt me iemand die net als ik moeilijk nee zegt, omdat je dan van die teleurgestelde of zagende mensen krijgt -.-'. Nou weetje wat ga lekker flink schreeuwen en zeg dat je je stem kwijt bent. Of probeer te zeggen dat je echt niet wilt >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze zal er vast wel onderuit kunnen komen. Maar Enya lijkt me iemand die net als ik moeilijk nee zegt, omdat je dan van die teleurgestelde of zagende mensen krijgt -.-'. Nou weetje wat ga lekker flink schreeuwen en zeg dat je je stem kwijt bent. Of probeer te zeggen dat je echt niet wilt >.<

    Nou, dat is waar. Ik zeg raper 'ja' dan 'nee'. Nou, ik zal wel zien hoe het gaat.

    Als je niet wilt, dan doe je gewoon niet mee!? Ze kunnen je toch niet verplichten fzo. ö
    : )


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Nou, dat is waar. Ik zeg raper 'ja' dan 'nee'. Nou, ik zal wel zien hoe het gaat.
    Dat ken ik ja. Nou k hoop dat alles goed komt. En wie weet word het wel harstikke leuk ^^.


    Wie du mir, so ich dir.