• Hee.
    Iemand die ik ken die kan iets bijzonders. Ze kan doden zien. En nu denk je misschiend, wat een onzin!
    Maar het is echt zo. En ze zit er heel erg mee omdat ze het aan niemand kan vertellen.
    Ik ben de enige die het weet, en tegen mij was ze al onzeker.
    Maar, ik wil haar graag helpen.
    Weten jullie misschiend een site/forum waar ze over dit soort dingen kan praten?
    Heel erg bedankt alvast!

    xx<33




    (bericht aangepast door een moderator)


    Tears falling down because you break my heart...

    Wów , Wel kut eigenlijk Ik zou dat niet willen ; O maar sorry ik kan je niet verder helpen..


    Pictures fade away, but memories are forever

    Met mij ^^
    ik gellof daar zeer zeker in omdat ik gewoon vaak in contact kom met geesten ;)
    Maar dat ze doden ziet lijkt me vaag

    ik zou het niet weten,
    mischien moet je naar iemand gaan die ook met doden kan praten.

    Sorry,ik weet niet echt goed advies >.<

    Veel sterkte met je vriendin

    xx

    Yasemin(H)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik geloof daar ook in maar ik praat er niet over omdat mensen me toch voor gek zullen verklaren. Aangezien niemand me hier kent is dat nu geen probleem.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zie soms ook mensen die dood zijn in mijn kamer ofzo, en als ik knipper zijn ze plots weg, verklaar mij nu niet als gestoord --'

    Maar ik weet niet echt waar ze terecht kan..

    <3


    Let's do this poo

    Ze kan naar een paranormaal therapeut gaan, die kan haar vast wel helpen. Die kan haar leren er mee om te gaan, ze bijvoorbeeld weg te sturen, of om niet meer bang te zijn. Maar zoiets gebeurd niet in 1,2,3 daar moet je wel intensief aan werken.


    Wie du mir, so ich dir.

    ow vet hip :3

    ow vet hip :3
    uhh nee, wat dacht je van niet hip -.-'


    Wie du mir, so ich dir.

    Ze kan naar een paranormaal therapeut gaan, die kan haar vast wel helpen. Die kan haar leren er mee om te gaan, ze bijvoorbeeld weg te sturen, of om niet meer bang te zijn. Maar zoiets gebeurd niet in 1,2,3 daar moet je wel intensief aan werken.


    Dankje! Ik ga het aan haar voorstellen. Ik hoop dat ze 't wil doen, en dat 't werkt.


    Tears falling down because you break my heart...

    (...)

    Dankje! Ik ga het aan haar voorstellen. Ik hoop dat ze 't wil doen, en dat 't werkt.
    Graag gedaan ^^ Ik hoop dat ze er iets aan heeft


    Wie du mir, so ich dir.

    x_x dat kan iemand uit mijn klas ook x_x


    We can only learn to love by loving.

    ik geloof er niets van.


    Some people make the world special just by being in it

    ik geloof er niets van.
    Nee, tuurlijk zo'n mensen doen alsof. Hebben last van slapeloosheid, zijn bang als ze alleen zijn, freaken uit in het donker... En dat allemaal om aandacht te trekken ^,^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Nee, tuurlijk zo'n mensen doen alsof. Hebben last van slapeloosheid, zijn bang als ze alleen zijn, freaken uit in het donker... En dat allemaal om aandacht te trekken ^,^

    Dat zeg ik toch niet -_-'
    Ik zeg gewoon dat ik het niet geloof .
    Moet ik me dwingen om het geloven fzo .


    Some people make the world special just by being in it

    (...)
    Dat zeg ik toch niet -_-'
    Ik zeg gewoon dat ik het niet geloof .
    Moet ik me dwingen om het geloven fzo .
    Neeuhj hoor ik zeg helemaal niet dat je het moet geloven ^^, hoor je mij niet zeggen x]. Maar dit is een topic waar iemand vraagt om hulp, dan staat ze denk ik niet echt te wachten op reacties als 'ik geloof er niks van'


    Wie du mir, so ich dir.