• Like ,ik wil naar son gastje die hier 2 deuren verder woont in mijn oude huis ,,Jaa kben 2 deuren verhuist XD Wnt like iedereen is daar ,mijn moeder kennis enseu omdat die gastje jarig is ,,Maar die gastje is wel een opa gastje xD Maar like hij heeft een hele gemene hond en als ik soo naar binnen loop gaattie mij bijten O.o
    Maar als ik voor het raam blijf staan staat dat soo onzettend dom omdat het touwtje er gwn uithangt dussk kan zoo naar binnen =.=


    Crack a bottle

    owkey neem nn stuk vlees mee voor die hond en terwijl die hond eet loopj naar binne xD


    live your own life

    droog kiendje(H)
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    owkey neem nn stuk vlees mee voor die hond en terwijl die hond eet loopj naar binne xD

    Like 1)KHeb geen vlees
    en 2)strxx is dat monster vegetariër :X
    Like.. ik ben serieus bang voor dat ding XD


    Crack a bottle

    whaha xD
    my own wannabeluke is afraid(H)
    geen zorgen ik kom je redden(A)
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    niet in de ogen kijken, en zodra hij dichterbij komt gwn AF of ZIT roepen xD


    Moving on but never letting go

    of zoas bij mijne hond werkt :8 2 vingers opsteken xD dan gaat mijn hond zitten xD


    Moving on but never letting go

    WannabaLuke is afraid idd >< Sal jij ook sijn als je het op sou moeten nemen tegen dat ding XD

    EN @AngelOfMusic
    Ik ben bang dattie niet naar mij gaat luisteren en ik vind hem sowieso al eng dan gaak hem niet een kwartier sitten aanstaren XD


    Crack a bottle

    niet laten merken dat je bang bent! Honden kunnen dat ruiken.En dan gaan ze juist meer blaffen.En niet recht in de ogen kijken..Dan denken ze,dat je ze wilt uitdagen!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    niet laten merken dat je bang bent! Honden kunnen dat ruiken.En dan gaan ze juist meer blaffen.En niet recht in de ogen kijken..Dan denken ze,dat je ze wilt uitdagen!

    xX

    Jaa ,ik kan moeilijk mijn angst uitschakkelen sgat XD


    Crack a bottle

    gewoon niet laten merken..Consentereer je op iets anders!^^ En leuke jongen,Shoppen of iets anders dat je leuk vindt!^^Máár Denk NIET aan die hond!;)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    gewoon niet laten merken..Consentereer je op iets anders!^^ En leuke jongen,Shoppen of iets anders dat je leuk vindt!^^Máár Denk NIET aan die hond!;)

    xX

    Maar dat gaat zo moeilijk met zijn tanden in mijn arm O.o XD


    Crack a bottle

    Deze zin snap ik niet:
    'het touwtje er gwn uithangt'
    ><


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Deze zin snap ik niet:
    'het touwtje er gwn uithangt'
    ><

    X'] Like bij mij in de straat hangen se touwtjes aan dat deurding en dat touwtje hangen se dan uit de brievenbus ,,DUss als je dan aan dat touwtje trekt gaat de deur open ,,Omdat hier veel kinderen wonen die vaak buiten sijn ,die geen sleutel hebben en de ouders hier te lui zijn om telkes optestaan als die kinderen naar binnen moeten ,Like son touwtje hebben wij ook ..SLimme uitvinding..SLimme uitving xD


    Crack a bottle

    Nou, zo erg is het toch niet als dat beest bijt? Der zijn weinig honden die echt doorbijten ofzo. En

    Weetjewatjemoetdoen?:D
    dit vind ik zelf echt geniaal.
    Je pakt een pan, en als dat beest op je afvliegt, sla je hem knock-out net als met een homerun! :D
    Of je blijft half in de deur staan en slaat de deur tegen zijn kop.
    [/gewelddadig.]


    You move me ......... Kurt