• Ik wel x] Het is toch ook grappig? x] Ik pleurde vroeger altijd op school ^^


    Your make-up is terrible

    whah ais nix vergeleken mt my xD
    myn bff hielt me vast alsof ze glas was ze wou ni uitglijden whaha de hele weg terug liepn we arm in arm whahaahaha net oude bomma's xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    als ik val wordt ik vaak shaggerijnig..


    Nvt

    Ik flikkerde midden op de weg en veroorzaakte daardoor een file ^^ voor de 2de keer die dag xD Enk lag in de slappe lag .. Ik vind het gwn kijgrappig als iemand valt ,,ookal benk het self of niet xD Like ik had een slimme actie vandaag ...SOn kutwijffie fietste achter mij duss ik trapte soo op de rem moest sei mij ontwijken en toen viel ze midden op de straat(A) TOen lag iedereen plat en ik zoo dom: Wat,,Heb ik niet gedaan zei remt ><


    Crack a bottle

    Hahahha , zo grappigom te zien! Als iedereen in de buurt van de school komt stappen ze af xDAls je bij de oprit omvalt sta je zo hard voorschut:Y)Daarom stapt iedereen af , xD en ik fiets gewoon door altijd,Geen zin om af te stappen en ik ben nog nooit geflikkerd.


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik flikker altijd vn de trappen xD de vorige keer wask thuis en benk heelmaal bovenaan uitgegleden en benk de hele trap naar beneden gedondert op me kont the result: een sprgroote blauwe plek op me kont xD


    live your own life

    Vandaag. De eerste bocht naar rechts mijn straat uit en ik lag op de grond =] was best droog x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Euhm....Daarnet eigenlijk nog...
    Ik liet effie ons hondje buite en da's nog een puppy dus ik wou ze weer oppakken maar dat was buiten haar actie's gerekend wwant ze liep ineens tussen m'n handen door en ik flikkerde op de grond zonder hond [Yay, dat rijmpt!!]


    Live for something or die for nothing

    Ik ben vandaag gevallen en het was geen pretje niemand hielp enzo ik was best bang Midden op straat met file O_o wat als ze doorreden? ;|

    Ik vandaag niet gevallen! *trots*
    Jaa das een hele prestatie voor mij!
    De vorige keer dat het gesneeuwd & gevroren had, zo'n maand geleden ofzo, viel ik met m'n fiets al twee keer in mijn eigen straat... En mijn straat is 100 meter lang en telt tien huizen xd You do the math!
    Jaja lomp kind hierzo.
    Maar ik kan wel lachen met mijzelf ze xD Whatever als iedereen rond mij ook lacht!
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Er was geen ijs, dus ik kon niet vallen :']

    Jaa, ik kan daarmee lache. Dat is grappig.

    ik was voor de vakantie gevallen, toen heb ik mijn broek nog gemolt...rij dus de fietsenstalling binnen van school, rij door naar achterin, wil een bocht nemen om een plek te zoeken en daar lig ik dan...gelukkig was ik iets eerder want anders had zo'n heel lekker typje mijn super elegante val gezien *kuchkuch* maar mijn broek was dus kapot (de rits) dus mocht ik ook nog eens naar huis terug rijden en een andere broek aandoen. Sindsdien pas ik altijd op dat ik niet uitglijd, en vooral niet op schoolxD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik val niet SUPER vaak, maar ja,, xD

    lachen, als ik barst van de pijn lachen als een boer met kiespijn en als k supr chagy/melig ben n sneeuwbal in t gezicht van de ander pleuren
    x

    Ik zou daar eigenlijk mee kunnen lachen moest ik vallen, maar ik val dan ook zo vaak, alle eigenlijk struikel ik vaak x'D
    Maar ben door die sneeuw toch nog nooit gevallen *trots*^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay