• Goedemorgen ^^

    Ik ga nu een verhaal vertellen, van waar ik in de kou ben heengefietst ^^ Het is wel ingewikkeld, dus pas op!

    Nou, ik begon lekker pas om half 11, op school. Na de pauze, om 1 uur, moest ik naar de andere lokatie (zo'n 500 meter verderop) om engels enzo te volgen. Daar moest ik helemaa heen fietsen XD. Maarja, eerst kreeg ik te horen dat Engels niet doorging, toen zei mijn mentor dat het maar voor de helft doorging, en toen kwamen we daar, konden we 2 uur wachten omdat het TOCH NIET doorging -_-
    Toen besloten we maar om onze spullen van vorig jaar op te halen. Nu gaat het komen hoor!
    Vorig jaar zat ik het Jantje, VMBO-T. Ik ben vorig jaar geslaagd voor mijn examen. Na dat jaar gaven ze geen VMBO meer op die school, dus alles is verhuist naar het Mandela.
    Wij gingen helemaal naar het Jantje fietsen, leraren zoeken enzo. De ene was niet aanwezig en de andere werkte er niet. We kregen het advies om het op de andere school te vragen omdat ze alles daarheen hadden verhuisd.
    Duuuus toen zijn we naar die school gefietst! Komen we daar aan, vragen we het aan meneer Appels, zegt hij dat ze vet niet meer daar werkt, maar in Utrecht O.O (Ik woon vlakbij Amsterdam XD)
    Krijgen we een email adres, waar we maar heen moeten mailen. Kunnen we weer helemaal terug naar school fietsen! En na de lessen weer helemaal naar huis! En binnenkort weer naar een van die scholen om onze spullen op te halen.
    In die kou is dat niet lief! x]
    Maarja, bedankt dat jullie naar het onzinnigste verhaal ooit hebben geluisterd -^^-
    .<3xoxo Nikki


    Your make-up is terrible

    WTF arme jij :O


    Life is hard and then we die

    WTF arme jij :O


    Jhaaman xD Jij weet hoever dat wel niet is!


    Your make-up is terrible

    (...)

    Jhaaman xD Jij weet hoever dat wel niet is!
    Jamaar, in deze vrieskou, dat is.. killend :|


    Life is hard and then we die

    (...)Jamaar, in deze vrieskou, dat is.. killend :|


    Jaa, mijn handen waren bevrozen O.O Ik kon ze bijna niet meer bewegen, en ik had ook nog een kind achterop!


    Your make-up is terrible

    (...)

    Jaa, mijn handen waren bevrozen O.O Ik kon ze bijna niet meer bewegen, en ik had ook nog een kind achterop!
    Arme jij! Noooh.. XD ik had handschoenen aan maar die hielpen niet :|


    Life is hard and then we die

    (...)Arme jij! Noooh.. XD ik had handschoenen aan maar die hielpen niet :|


    Ik dus niet
    /dom


    Your make-up is terrible