• Hebben jullie ook, dat je gewoon meerdere jongens leuk vind; maar niet weet of je ze wel helemaal leuk vind. (snapje het nog?) R vind ik gewoon aardig, A,S,R iets meer leuk. Maar ze hebben ook nadelen. Behalve R. Maar het probleem ligt ook bij mij. Ik weet niet of ik het nog wel cool enzo vind als ik verkering heb. Want R vind mij leuk. Maar A daagt mij de heletijd uit en lacht vaak naar me. En S is gewoon heel aardig, lacherig. Ik vind het heel raar. Op (.)vakantie had ik het ook.. Had ik een leuke jongen gezien en was ook meteen "verliefd". Wat moet ik hier mee?
    -x
    ps; pieperd; voor het geval dat jij dit leest: jóu vind ik ook leuk :,)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nog hulpelozer >,<


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Leve de hormoontjes :'D
    Heb ik ook wel, hoor, maar dit is denk ik meer dat je mensen gewoon wel aardig vindt, of ze er leuk uit vindt zien.
    Als je dan tegen jezelf zegt dat je verliefd bent, ga je het gauw ook geloven en kom je er niet makkelijk vanaf.
    Gewoon niet aan toegeven, zou ik zeggen ;)
    Edit: ..Hoewel dat natuurlijk niet altijd makkelijk is.
    Succes!


    I clicked my heels and wished for you.

    Daar heb ik ook last van, klotepuberteit >.<
    Bij mij is het oppervlakkig; ik heb die jongens nog nooit gesproken dus ik vind ze alleen qua uiterlijk + uitstraling leuk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Leve de hormoontjes :'D
    Heb ik ook wel, hoor, maar dit is denk ik meer dat je mensen gewoon wel aardig vindt, of ze er leuk uit vindt zien.
    Als je dan tegen jezelf zegt dat je verliefd bent, ga je het gauw ook geloven en kom je er niet makkelijk vanaf.
    Gewoon niet aan toegeven, zou ik zeggen ;)
    Edit: ..Hoewel dat natuurlijk niet altijd makkelijk is.
    Succes!
    LEVE DE HORMOONTJES? Gheghe. Nou ik ben er niet zo blij mee. >,<


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...) LEVE DE HORMOONTJES? Gheghe. Nou ik ben er niet zo blij mee. >,<

    Dat heet nou sarcasme :Y)
    Ik ben namelijk een beroeps cynica :D


    I clicked my heels and wished for you.

    Wees blij dat je uberhaupt iemand leuk vind. Ik word achterna gezetten door twee jongens. Hardstikke lief, maar lastig als je nog maar twee keer verliefd bent geweest in heel je leven. Dan is het niet makkelijk om verliefd te worden. En nee, ik val niet perongeluk op meisjes. Het is gewoon dat iedereen daar anders op reageert.