• ik ben dus bezig met een verhaal
    het is in de ik-vorm geschreven maar moet het in verleden tijd of in de tegenwoordige tijd geschreven worden ?
    wat vinden jullie?


    We can only learn to love by loving.

    Dat ligt aan het type verhaal wat je wilt schrijven. Waar gaat het over?

    verleden is mooier


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    persoonlijk vindt ik Tegenwoordige Tijd mooier! Maar het ligt idd ook aan het verhaal zelf!;)

    xX


    .

    Ik vind juist het heden mooier, dan kun je je beter inleven.. Maar je kunt het ook mixen. Met bijvoorbeeld flashbacks, dat maakt het verhaal specialer. n_n
    xx

    Ik vind juist het heden mooier, dan kun je je beter inleven.. Maar je kunt het ook mixen. Met bijvoorbeeld flashbacks, dat maakt het verhaal specialer. n_n
    xx

    okiedokie xP


    We can only learn to love by loving.

    ik ben het eens met xprettydoll;)


    i like cookies :Y)

    Ligt eraan

    Het verleden.
    Dat klopt beter, vind ik.
    Want als je in de tegenwoordige tijd schrijft moet alles technisch gezien nog gebeuren. De verleden tijd kan ook gebruikt worden voor gebeurtenissen die een seconde geleden zijn gebeurd. Wat de meeste mensen dus onder het heden rekenen.
    Begrijp je me nog? :'D

    Ik ben op dit moment meer van de Verleden tijd :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Allebei, combineer XD?


    Life is hard and then we die

    beide...xD^^

    verleden. ik vind dan dat je je veel beter in kunt leven en dan alles veel beter in elkaar valt. maar je moet het uiteindelijk toch echt zelf weten. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Okie n_n ik vind jullie tips goei xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik zou voor beide gaan, dat doe ik in mijn nieuwste verhaal London's Afterglow. Dat vind ik wat mooier, aangezien er ook flashbacks etc. inzitten. Maarja, je moet het zelf weten. Wat jij het mooist vindt. Het ligt er ook wel aan wat voor soort verhaal het is. In een ander verhaal van mij verteld een persoon alles wat er in het verleden is gebeurd, dus dan is het allemaal verleden tijd xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle