• Jaa, welke pyjama slaap jij nu in? n.n en hoe ziet ie eruit;l?
    Ik draag een donkerblauw topje en een lichtblauwe 'joggingbroek' en over het topje een lichtgroen shirt dat tot mn knieën komt met een mislukte Snoopy erop die ligt te tukken :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Blauw-grijs gestreept met 'Vamp Girl' erop + een vlinder. >.< En heb ff mijn vest eroverheen ^_^


    I live for the applause, you will die for it.

    Een t-shirt met een cupcake erop en een broek vol cupcakes


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Een blauw-wit gestreepte broek met beertje er op en veel te grote gele t-shirt met Artoos (bedrijf waar mijn vader werkt) er op XD


    It's all for you, my butterfly.

    Een t-shirt met een cupcake erop en een broek vol cupcakes

    Die heb ik zien hangen ik de Hünkemoiler ik wou die ook :3


    By mij;; Een verslete jogging broek met een top je en een oversised trui er op :3


    We'll never be as young as we are tonight

    me oovrsexy (NOT) onderbroek en bh en soms een topj van hello kitty of snoopy met bijhorend shortj xD


    live your own life

    Zwart :Y) vn Snoopy ^^xD


    Your Butt is Mine!

    ik heb een übersexy blauwe broek en een zwarte top waarop 'Emily rocks' staat, soms als het koud is ook nog een trui.


    I am an idiot, I move.

    Een geel-witte fleece trui en broek en op die trui staat: Ice Queen, en er staat ook nog mooie sneeuwvlokken bij ^^
    En daaronder draag ik nog een gewone oude t-shirt voor extra warmte en soms slaap ik met mijn badjas er nog bij ook.. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Een grijze joggingbroek met daarop een zwart tshirt met daarop zoo precies dat tekeningetje van I(H)NY maar in de plek van die NY een reep chocolade:D


    Live for something or die for nothing

    ik draag nu een zwarte pyama met Hello Kitty eropxD


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    een donkergrijze broek met een tshirt erop.
    en soms slaap ik ook gewoon in mn onderbroek met een hempje. x)

    Hello Kitty :D

    Ik draag een nachtjapon xP
    Een soort zwart jurkje, met een zwart kort broekje.
    Het is alleen wel koud. x_x

    een blauwe jogging broek en een veel te groot groen T-shirt van de jeugdbeweging dat we ooit eens gekregen hebben.