• Okwééj, ik heb dus héél dringend films nodig. Dus gooi alle aanraders hier in dit topic en wel nu! ^^ Ik heb jullie nu echt nodig mensjes, du help me aub =)
    x'3.
    [En gelieve geen Twilight te zeggen, want ik wéét dat die heel goed is, maar misschien van die minder bekende films?^^]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Beschrijving van "The Illusionist"
    Eisenheim, een illusionist aan het begin van de 20e eeuw in Wenen, wordt verliefd op een vrouw ver boven zijn stand. Wanneer zij zich verlooft met de kroonprins, gebruikt Eisenheim zijn gaven als goochelaar om haar te bevrijden en de stabiliteit van het Weense koninklijk huis te ondermijnen. Maar dan gebeurt er een ongeluk en is niets meer wat het lijkt en hoofdinspecteur Uhl versterkt zijn jacht op Eisenheim voor wie hij zowel bewondering als haat koestert.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Constantine gaat over een strijd tussen hel en hemel en constatine(zo heet de hoofdpersonage) probeerd te voorkomen dat de zoon van de duivel(ben ff zijn naam kwijt) de aarde tot een hell maakt(A)


    One of the Duo Of Evilness

    Owja, had ook nog Perfume, tell me. Is hij mooi of niet? Durf hetm niet echt alleen bekijken, ze zeggen datie nog eng is :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Pride and prejudice, ace ventura, the butterfly effect,lucky number slevin

    die laatste twee zijn echt cuwl

    oeoeoeoeoeoe 'The Flinstones' Die film is geweldig x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    - Interview with the vampire
    - meet Joe Black
    - Cruel intensions
    - Wrong Turn
    - Running Scared


    Music is my drug, I need it all the time!

    the ringer <3
    the green mile?
    Bam Margera presents; Were the fuck is santa?


    Dead but delicious

    Gothika: Een psychiater wordt opgejaagd door de geest van een meisje die haar hulp nodig heeft. Geen idee wat te doen met de almaar terugkerende beelden slaat ze door en komt terecht in haar eigen inrichting, ditmaal als patient. Naarmate ze dieper graaft komt ze tot een schokkende ontdekking. [Zie ook: Limp Bizkit - Behind Blue Eyes]
    Enemy At The Gates: Een semi-fiction film. Speelt zich af in Stalingrad ten tijde van de tweede wereldoorlog. Sniper Vassili Zaitsev [heeft echt bestaan] komt in gevecht met aartsrivaal en supersniper Konig die de Duitse bezetter stuurt om met hem af te rekenen.
    Underworld [1 +2] Vampierserie. Een eeuwenoude oorlog tussen vampiers en lycans [weervolven] is nog steeds onbepaald. Vampier Selene ontrafelt alle mysteries van haar ras en komt zo tot verbazende ontdekkingen. Ondertussen stuit ze op mens Michael die half vampier, half weervolf wordt om haar te redden in een beslissende slag. Ze wordt verliefd op hem en besluiten hun aartsvijand uit te roeien, wat een heel zware taak blijkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    '&&& Walk the Line, die film is echt goed ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    Owja, had ook nog Perfume, tell me. Is hij mooi of niet? Durf hetm niet echt alleen bekijken, ze zeggen datie nog eng is :P

    die is niet eng alleen raar xD
    hijs wazig


    Dead but delicious

    (...)
    die is niet eng alleen raar xD
    hijs wazig

    all rightie than =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    The Eye (Een meisje dat Blind is krijgt nieuwe ogen en dan ziet ze allemaal rare dingen laat maar zeggen), I am Legend (er word een virus ontwikkelt om een ziekte bestrijden en iedereen wordt ermee ingeend maar uiteindlijk blijkt het virus niet goed te werken en gaat alles hellemaal mis ongeveer xD), Disturbia (geen comentaar die moet je gewoon kijken), Don't mess with te Zohan (Comedie over Palestijnen en Israelen, echt super goed) Chicago (een film-musical over vrouwen die hun mannen/de mannen waarmee ze vreemd gingen vermoord hebben) en en ik kan er nog duizenden op noemen maar daar heb ik geen zin meer in xD


    Get back motherfuckerz'

    The Eye (Een meisje dat Blind is krijgt nieuwe ogen en dan ziet ze allemaal rare dingen laat maar zeggen), I am Legend (er word een virus ontwikkelt om een ziekte bestrijden en iedereen wordt ermee ingeend maar uiteindlijk blijkt het virus niet goed te werken en gaat alles hellemaal mis ongeveer xD), Disturbia (geen comentaar die moet je gewoon kijken), Don't mess with te Zohan (Comedie over Palestijnen en Israelen, echt super goed) Chicago (een film-musical over vrouwen die hun mannen/de mannen waarmee ze vreemd gingen vermoord hebben) en en ik kan er nog duizenden op noemen maar daar heb ik geen zin meer in xD

    Ken ze allemaal behalve Chicago & Disturbia. Naja, heb ik nog niet gezien ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Ken ze allemaal behalve Chicago & Disturbia. Naja, heb ik nog niet gezien ^^

    Chicago is t leukst ^^
    Cloverflied is trouwens ook super goed


    Get back motherfuckerz'

    - The Sin Eater : de sin eater verlost mensen van hun zonden door die zonden op zich te nemen zodat ze naar de hemel kunnen gaan. Hij wil dat dat gastje (hoofdpersoon) zijn opvolger wordt maar die wil dat niet met alle gevolgen van dien^^

    - The Polar Express : Jongetje gelooft niet in de kerstman en wordt door de polar express opgehaald. Daarmee rijden ze dus naar de noordpool. Ondertussen gebeuren ook nog allemaal dingen. Echt een hele mooie film.

    - Anaconda and the blood orchidee : een groep mensen gaan het oerwoud in om de bloedorchidee te vinden. Juist in de paartijd van de Anaconda. Dat bloemetje bloeit maar een bepaalde tijd en is echt heel zeldzaam. Ondertussen worden natuurlijk een aantal mensjes opgegeten^^

    - Hancock^^

    en verder weet ik zo even niet...heb teveel filsm gekeken^^vooral horror...en 'halloween' zou ik je niet aanraden als je een zwakke maag hebt (de remake dan = niet!)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.