• Okwééj, ik heb dus héél dringend films nodig. Dus gooi alle aanraders hier in dit topic en wel nu! ^^ Ik heb jullie nu echt nodig mensjes, du help me aub =)
    x'3.
    [En gelieve geen Twilight te zeggen, want ik wéét dat die heel goed is, maar misschien van die minder bekende films?^^]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    constatine (A)


    One of the Duo Of Evilness

    moet ie in de bioscoop zijn of al uit op dvd?

    Final Destination, Dunya en Desie, Premonition, verder, geen sin om te type :D


    --

    moet ie in de bioscoop zijn of al uit op dvd?

    Gelieve al op dvd ja ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    trainspotting(zelfmoord en drugs als ik me niet vergisà, dogsville (iemand moet vluchten, komt in een dorp, en nja wordt nogal gechanteerd ofzo, maar de set is nogal heel eenvoudig :'P), dogma (over engelen die terug in de hemel willen geraken ofzo, is nogal lang geleden), iets van monty python?
    euhm welke heb ik nu ook al weer gezien met kerst?!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Owja, nog even vergeten! Zouden jullie de films een kleine beetje willen beschrijven. Of gewoon zeggen over wat die gaat? Maar van die hele bekende (Final Destination, Pirats, diegene die in de bios zijn geweest enz...) hoef je dat niet te doen ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    The Illusionist


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    trainspotting, dogsville, dogma, iets van monty python?
    euhm welke heb ik nu ook al weer gezien met kerst?!

    Joah, Monty Python die ken ik ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    La vitta et Bella (ofzoiet (: )


    We'll never be as young as we are tonight

    Ever After, The Notebook? I don't know ><

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ever After, The Notebook? I don't know ><
    xxx B(K)

    The notebook is keimooi! Ö Heb die al gezien ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ever After gaat over een meisje dat een heel gemene stiefmoeder en stiefzussen heeft en alles voor hen moet doen. En dan ontmoet ze een prins en ze raken verliefd. Een soort real-life Assepoester dus, maar het is echt niet zo'n cliché film! Het is echt heel mooi :Y)

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    (...)
    The notebook is keimooi! Ö Heb die al gezien ^^

    Ja, indd xD

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ever After gaat over een meisje dat een heel gemene stiefmoeder en stiefzussen heeft en alles voor hen moet doen. En dan ontmoet ze een prins en ze raken verliefd. Een soort real-life Assepoester dus, maar het is echt niet zo'n cliché film! Het is echt heel mooi :Y)
    xxx B(K)

    Dus zo ongeveer hetzelfde als 'A Cinderella Story?' En dankje voor de beschrijving hunn ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    trainspotting(zelfmoord en drugs als ik me niet vergisà, dogsville (iemand moet vluchten, komt in een dorp, en nja wordt nogal gechanteerd ofzo, maar de set is nogal heel eenvoudig :'P), dogma (over engelen die terug in de hemel willen geraken ofzo, is nogal lang geleden), iets van monty python?
    euhm welke heb ik nu ook al weer gezien met kerst?!

    Dankje voor de beschrijvingen ^^ En bedankt aan iedereen voor de films! Nog Graag? :P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right