• nou fijn. het is pas 2 jan en ik heb al ruzie met mn BF >< om een stomme reden ook nog.

    en waarom we ruzie hebben is nogal een lang verhaal, en waarschijnlijk zul je het misschien niet snappen, vandaag dat ik het hier niet neerzet.


    -

    das k*t.....
    gelukkig heb ik wel een nog een leuk jaar... maar veel suc6 en sterkte ermee he!
    x

    Dankje (:

    Het is ook pas 2 dagen 2009 dus dat je nog een leuk jaar hebt is best logisch xD


    -

    Das echt k*t, ik ben like, serieus ziek --'


    I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser

    Dankje (:

    Het is ook pas 2 dagen 2009 dus dat je nog een leuk jaar hebt is best logisch xD

    haha... eigenlijk wel...xD...

    Das echt k*t, ik ben like, serieus ziek --'


    Beterschap mevrouwtje waarvan dr nickname qua betekenis niet klopt (A)


    -

    (...)

    Beterschap mevrouwtje waarvan dr nickname qua betekenis niet klopt (A)


    idd..xD^^haha..xD

    oh dit jaar begind ook heel kut ¬¬ ik heb buikgriep ¬¬ ik heb vandaag het meeste be badkamer gezien ¬¬


    A Noble was Born in Chaos

    jij ook beterschap CupXxCake ! (flower)


    -

    jij ook beterschap CupXxCake ! (flower)


    danke :Y)


    A Noble was Born in Chaos

    Jullie zijn niet voor niets BF's, het komt immers wel goed^^

    > ik verplaats dit topic ook even naar relatie trouwens ;)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    had ik 2 jaar geleden ook,ruzie met mijn beste vriendin, we waren uit en toen kregen we onze ergste ruzie ooit..
    mja look on the bright sight..we gingen wel 'knallend' het nieuwe jaar in;)

    Hmpf.. doet me denken aan wat er gebeurde tussen mij en m'n ex [na 2 jaar verkering]. Alleen kwamen daar nog de examens en de geldchaos waardoor mijn moeder helemaal.. depressief werd bij >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    dat had ik owk met toen mijn beste vriendin (we kregen 13 juni ruzie) (vrijdag de 13e) en ze heeft nu egt haat aan mij en me vriendin. het wordt ons alleen nog steeds niet egt duidelijk wrm want we hadden het eerst goed gepraat en maandag negeerde ze ons gewoon en nu haat ze ons

    Als jullie echt BF's zyn, zal dat allemaal wel goed komen zker ? x


    Some people make the world special just by being in it

    Wow, rot ;(
    Succes ermee =)


    Candycorekid.