• Welja, het gaat dus over een jongen ^^. Ik heb hem dus leren kennen via een vriendin, en daarna heb ik hem toegevoegd op msn en het klikte echt. Alleen was mijn vriendin zo verliefd op die jongen. Dus ik probeerde die gevoelens te verdringen en leerde iemand nieuw kennen. Maar 'die jongen' had dus ook wat gevoelens voor mij.
    Met die andere jongen die ik had leren kennen is het niets geworden en ik heb besloten om helemaal voor 'die jongen' te gaan. Maar nu krijgt hij opeens heel veel aandacht van andere meisjes en heeft daardoor zelf een afspraaktje van ons afgezegd. Hij zei dat hij het eerlijker vond voor iedereen.
    Maar nu doet hij echt afstandelijk, en ik hoor bijna niets meer van hem.
    Wat moet ik doen? Er nog meer moeite insteken of hem gewoon vergeten? Want ik zie hem echt heel erg graag.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    even afstandelijk terug doen! hard tegen hard!


    Music is my drug, I need it all the time!

    even afstandelijk terug doen! hard tegen hard!

    Ja, dat heeft mijn zus ook gezegd.
    Maar dan ben ik bang dat ik hem verlies.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Ja, dat heeft mijn zus ook gezegd.
    Maar dan ben ik bang dat ik hem verlies.

    T klinkt hard. Maar als hij dan helemaal nix meer zegt... dan denk k dat hij je niet hoeft x'D Dat kwam er lullig uit zeg. Als k jou was zou k gewoon afstand houden en afwachten. En veel naar andere sexi jongens kijken ^^ x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    T klinkt hard. Maar als hij dan helemaal nix meer zegt... dan denk k dat hij je niet hoeft x'D Dat kwam er lullig uit zeg. Als k jou was zou k gewoon afstand houden en afwachten. En veel naar andere sexi jongens kijken ^^ x'D

    Vorige week zei hij het nog "Ik wil u"
    Daarom dat ik deze topic plaats, omdat ik niet weet wat er mee te doen.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Vorige week zei hij het nog "Ik wil u"
    Daarom dat ik deze topic plaats, omdat ik niet weet wat er mee te doen.

    Hmmm kinda weird. Ken je wat vrienden van hem? Anders moet je checken of t een player is.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Hmmm kinda weird. Ken je wat vrienden van hem? Anders moet je checken of t een player is.

    Nope, ik ken zijn vrienden niet ;p. Maar ik weet dat hij nogal verlegen is.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    Nope, ik ken zijn vrienden niet ;p. Maar ik weet dat hij nogal verlegen is.

    wouw. nog verwarrender. toch denk k dat je moet afwachten. of vragen waarom hij nou zo anders doet. maar dat moet je durven


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    wouw. nog verwarrender. toch denk k dat je moet afwachten. of vragen waarom hij nou zo anders doet. maar dat moet je durven

    Dankje voor de raad :'). Hij zegt dat hij zelf in de war is door al die wijven :'). En dat hij me niet wilt kwetsen ofzo, blablabla.
    Hij s zo lief :')


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ik zou iemand anders zoeken :3


    I don't need words to feel those lips.

    volgens mij zit hij nog niet echt op iets als in een relatie te wachten. hij spreekt met meerdere meisjes af zei je? dat zegt mij toch wel genoeg. (: volgens mij wil hij gewoon nog wat van zijn vrijheid genieten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    hard tegen hard spelen.
    en gewoon niet bang zijn.

    volgens mij zit hij nog niet echt op iets als in een relatie te wachten. hij spreekt met meerdere meisjes af zei je? dat zegt mij toch wel genoeg. (: volgens mij wil hij gewoon nog wat van zijn vrijheid genieten.

    Precies. Als jij ook nog even van je vrijheid wilt genieten kun je voor hem gaan, maar als je een echte relatie wilt moet je het niet doen. Dan word je uiteindelijk alleen maar gekwetst.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.