Je moet jaloers wezen omdat ik de nieuwe cd van Metallica heb. Death Magnetic. En hij is machtig gewoon. *Adoreert Metallica en de cd*
Owja, ik heb ook de nieuwe cd van Fall Out Boy.
-
2 jan 2009 - 19:412 jan 2009 - 19:56
Je moet jaloers wezen omdat ik de nieuwe cd van Metallica heb. Death Magnetic. En hij is machtig gewoon. *Adoreert Metallica en de cd*
Aah ik ga de nieuwe van FOb ook kopen, maar in heist was hij al uitverkochtxD
Owja, ik heb ook de nieuwe cd van Fall Out Boy.
En ik ga hem toch in antwerpen halen, want daar is hij goedkoper^^Get outta my head!
2 jan 2009 - 19:57(...)
Oké, ik is jaloers. =='
Mwahahaha. en daar was toen ook Three Days Grace. waar wij eigenlijk voor gingen. ik heb nog mooie fotos van 3DDThe economy is suffering, let it DIE!
2 jan 2009 - 19:58(...) Aah ik ga de nieuwe van FOb ook kopen, maar in heist was hij al uitverkochtxD
En ik ga hem toch in antwerpen halen, want daar is hij goedkoper^^
And again. Ik was lekker naar t FOB concert. En ik heb lekker samen met 4 andere Pete in een apenpak gezien. niemand geloofd ons. but we dont careThe economy is suffering, let it DIE!
2 jan 2009 - 19:58Mij is jaloers..wacht effe, neen, toch niet :'D
I'm gonna smile like nothing's wrong, damn asskisser
2 jan 2009 - 19:592 jan 2009 - 19:59(...)
Glukzak!ö
And again. Ik was lekker naar t FOB concert. En ik heb lekker samen met 4 andere Pete in een apenpak gezien. niemand geloofd ons. but we dont care
Ik wou naar het concert op 23maart, mr ik mocht eerst niet en nu wou ik het trug aan ma gaan vragen en is het uitverkocht!><Get outta my head!
2 jan 2009 - 19:59(...)Glukzak!ö
Ik wou naar het concert op 23maart, mr ik mocht eerst niet en nu wou ik het trug aan ma gaan vragen en is het uitverkocht!><
Heheheh. ook hier heb k nog mooie fotos van. ;o echt sick. En...
IK GA NAAR HET UITVERKOCHTE RISE AGAINST CONCERT.
hehehe. x'DThe economy is suffering, let it DIE!
2 jan 2009 - 20:02(...)
Fun maar ik luister nietecht naar die groepxd
Heheheh. ook hier heb k nog mooie fotos van. ;o echt sick. En...
IK GA NAAR HET UITVERKOCHTE RISE AGAINST CONCERT.
hehehe. x'D
Ik wacht wel tot je bij TMF of joepie fsoo tickets kunt winnen voor FOBxDGet outta my head!
2 jan 2009 - 20:05(...) Fun maar ik luister nietecht naar die groepxd
Ik wacht wel tot je bij TMF of joepie fsoo tickets kunt winnen voor FOBxD
Heheh. Nja. wij hadden ze meteen gekocht. ik win toch nooit iets. dus dat helpt niet x'DThe economy is suffering, let it DIE!
3 jan 2009 - 11:14Ik ben jaloers , Want metallica is so goed. x]
I'm in love with cities I've never been to and people I never met.
3 jan 2009 - 11:40Oké? *Jaloers.*
3 jan 2009 - 11:41oke, ik = jaloers
ik kom die cd van fall out boy, pikken !I see sunset in your eyes
3 jan 2009 - 11:423 jan 2009 - 23:04ik ben jaloers
maar ik heb lkkr 1 an cafe CD en 2 CD's van Puffy Ami Yumi uit Japan gekregen4 jan 2009 - 1:58