bij ons begon ineens iedereen af te tellen ik had zoiets van wtf ?? maar toen bedacht ik me... ooh juah ¬¬ nieuwjaar hea moest ik al diej ouwe mensjes kusjes gaan geven ¬¬ werd ik mee naar buiten gesleurt voeten bevroren ¬¬ lopen ze met vuurwerk te knallen vliegen de restjes alle kanten op ¬¬ [/in mijn haar ¬¬] neeh zo heel geweldig was het niet ¬¬ en dan begind school maandag weer ¬¬
het enige waarna ik uitkijk is mijn 16e verjaardag...
2009.. -zucht-
Ik haat het. Ik mis 2008 vre-se-lyk. Ik kreeg gister avond jeuk en uitslag en toen moest ik om kwart voor 12 (s'nachts) zo'n zalf gaan halen en om kwart over waren we pas thuis en ik ben nu gewoon fucking chagerynig van de pyn. It burns like hell en believe me.. It hurts!
een dode fazant die wegvliegt? Dat is best lachwekkend, ik wil je moeder echt niet beledigen hoor!
Ik ook niet, en ik had het gedaan! -,- Ik was net aan het eten, en zij vertelde me dat, en ik begon te proesten van het lachen. En nu voel ik me zo stom. Ze kan er ook niet aan doen dat ze daarin gelooft, en ik sta haar daar gewoon vierkantig mee uit te lachen!