• Dat 2OO9 een ramp word?? Ik heb zo'n gevoel! o__O


    You'll never dream alone. <3

    bij ons begon ineens iedereen af te tellen ik had zoiets van wtf ?? maar toen bedacht ik me... ooh juah ¬¬ nieuwjaar hea xD moest ik al diej ouwe mensjes kusjes gaan geven ¬¬ werd ik mee naar buiten gesleurt voeten bevroren ¬¬ lopen ze met vuurwerk te knallen vliegen de restjes alle kanten op ¬¬ [/in mijn haar ¬¬] neeh zo heel geweldig was het niet ¬¬ en dan begind school maandag weer ¬¬
    het enige waarna ik uitkijk is mijn 16e verjaardag...


    A Noble was Born in Chaos

    Dit word mijn beste jaar ooit!


    Wie du mir, so ich dir.

    2009.. -zucht-
    Ik haat het. Ik mis 2008 vre-se-lyk. Ik kreeg gister avond jeuk en uitslag en toen moest ik om kwart voor 12 (s'nachts) zo'n zalf gaan halen en om kwart over waren we pas thuis en ik ben nu gewoon fucking chagerynig van de pyn. It burns like hell en believe me.. It hurts!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nee, ik heb niet zo'n voorgevoel. :Y) ik laat het allemaal gebeuren and we'll see what life brings. it doesn't matter if it's bad or good. (=


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Negatieve mensen.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Noppes en als ik mezelf voorhou dat het een ramp gaat worden lijd ik een heel deprimerend bestaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nop voel ik gelukkig niet^^
    Daarbij dit jaar wordt ik achttien dus wat er ook gebeurd, 'ki ga proberen om het toch leuk te maken^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Nee, ik heb juist het gevoel dat dit een topjaar wordt. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ECHT HEE!! o.o


    We can only learn to love by loving.

    God wat zijn we weer positief -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)

    een dode fazant die wegvliegt? Dat is best lachwekkend, ik wil je moeder echt niet beledigen hoor!

    Ik ook niet, en ik had het gedaan! -,- Ik was net aan het eten, en zij vertelde me dat, en ik begon te proesten van het lachen. En nu voel ik me zo stom. Ze kan er ook niet aan doen dat ze daarin gelooft, en ik sta haar daar gewoon vierkantig mee uit te lachen!


    You'll never dream alone. <3

    mensen kijk maar uit..
    dit jaar ga ik mijn rijbewijs hale xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)
    9 is mijn ongeluksgetal! (huil) Ik wil niet weten wat er in 2O13 gaat gebeuren! :S

    Oh, 13 is m'n geluksgetal ^^
    En jah, ik heb ook zo het gevoel dat 2009 een kutjaar word :S


    I'll need a little more luck than a little bit.

    nee:O
    word n topjaartje!:D

    Nou, veel slechter kan het voor mij niet meer worden zeker?? Tenzij mijn moeder het loodje legt.