• Dat 2OO9 een ramp word?? Ik heb zo'n gevoel! o__O


    You'll never dream alone. <3

    Maak er wat van, met zo'n instelling wordt t nooit watxD


    Veel beter wordt het hier in Rotterdam toch niet x'] Laan op Zuid vergaat :(


    We'll still love each other, forever and always. <3

    (...)

    whaha idd xD



    Hea!! jou plaatje is coowl! (cool) But, back to business!! Ik ga heel dit jaar slapen!! ik ben bang voor 2OO9! Dus .. Slaapwel!! >,<


    You'll never dream alone. <3

    2008 was een ramp voor me
    maar in 2009 zal het nog erger worden

    me papa heeft me paar weken geleden laten zitten samen met me moeder. en ze moeten nog schijden, hij kijkt niet meer uit naar mij nzo...
    Hij is echt laf !!

    (...)

    Veel beter wordt het hier in Rotterdam toch niet x'] Laan op Zuid vergaat :(

    Unk?? Snap je nie.. >,<


    You'll never dream alone. <3

    2008 was een ramp voor me
    maar in 2009 zal het nog erger worden

    me papa heeft me paar weken geleden laten zitten samen met me moeder. en ze moeten nog schijden, hij kijkt niet meer uit naar mij nzo...
    Hij is echt laf !!


    oO!
    Oei, veel succes.. En eigenlijk is het best wel laf! >,< (van je vader)


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Unk?? Snap je nie.. >,<


    Nou Rotterdam gaat toch niet veel beter worden dit jaar, en dat van Laan op Zuid, daar zitten de uitgaanscentra, maar het is een junkie buurt aan het worden, jammer


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ik had vannacht tijdens het vuurwerk de hele tijd het gevoel dat er iets fout zou gaan >< en dan echt ongelooflijk fout.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    2008 is slecht geëindigd, 2009 gaat nog slechter worden.

    (...)

    Nou Rotterdam gaat toch niet veel beter worden dit jaar, en dat van Laan op Zuid, daar zitten de uitgaanscentra, maar het is een junkie buurt aan het worden, jammer


    Ow! >,<
    Ik heb eht geen goed gevoel in 2OO9! Zeker niet omdat mijn mam nu ineens bij gelovig is! >,< Mijn vader wou fazant eten normaal en van mijn mama mocht dat niet, omdat die fazant gaat wegvliegen! oO! Ik heb nog nooit een fazant zien weg vliegen hoor.. (Als ie al dood is toch ;))


    You'll never dream alone. <3

    ik had vannacht tijdens het vuurwerk de hele tijd het gevoel dat er iets fout zou gaan >< en dan echt ongelooflijk fout.


    Uhu, ik ook. Die dingen zijn eng!! Net als 2OO9!


    You'll never dream alone. <3

    2008 is slecht geëindigd, 2009 gaat nog slechter worden.


    Bij mij niet. Tot dat de klok op OO.OO stond had ik ineens zo'n gevoel in mijn maag dat ik altijd krijg als het echt "erg" gaat worden!! >,<


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ow! >,<
    Ik heb eht geen goed gevoel in 2OO9! Zeker niet omdat mijn mam nu ineens bij gelovig is! >,< Mijn vader wou fazant eten normaal en van mijn mama mocht dat niet, omdat die fazant gaat wegvliegen! oO! Ik heb nog nooit een fazant zien weg vliegen hoor.. (Als ie al dood is toch ;))


    een dode fazant die wegvliegt? Dat is best lachwekkend, ik wil je moeder echt niet beledigen hoor!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    2009 betekent dat ik 13 jaartjes ga worden!!!!!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Volgens mijn wordt mijn 2009 wel leuk =] Veel meer ellende dan ik 2008 heb gehad hoop ik niet op, ik denk dat het beter word.


    Mew <3

    hihi, :] ik heb niet eens het gevoel gehad dat er een jaar wisseling plaats vond. X'D


    Love is in the air'<3