• ... (Titel)

    Ik ga doen bij vrienden die ik niet eens moet.
    eigenlijk ik MOET het doen bij vrienden die ik niet eens moet.
    Tijdje geleden hebben wij uitnodiging gekregen om bij hun nieuwjaar te vieren.
    Tjah, wilt mn pa ineens gaan, maar ik haat die mensen.
    Er komen natuurlijk ook andere gezinnen + de beste vriendin van die man zijn dochter. Tjah die twee mensen dus die dochter en haar beste vriendin zitten steeds bij elkaar en bekijken iedereen so van : Wtf ! nahh, ze zijn zo sletterig gekleed ook altijd =3 nuja ik moet ze helemaal niet en dat zijn de enige mensen van mijn leeftijd die komen. eigenlijk zijn ze 2 jaar ouder, maar dat zijn toch de mensen het dichts tegen mijn leeftijd xp Tjah ik denk dat ik maar thuisblijf en alleen nieuwjaar vier...

    Waar gaan jullie nieuwjaar vieren ? xp

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All was well.

    Bij vrienden.
    Daar kan ik me de hele avond gaan bezig houden met 2 kleine kindjes --'


    Listen to what we're not saying..

    Thuis, in de keuken en in de sofa voor de TV --' Leuk hé? En wij gaan zonder iemand. Allen mama, papa, 2 zussen en ik --'

    Ik op Delux

    Fuif .. --'

    Omg ! ik haat nieuwjaar vieren bij andre mensen --'
    We deden het altijd thuis, buiten nu moeten ze mijn nieujaar gaan verpesten o0


    All was well.

    Thuis, in de keuken en in de sofa voor de TV --' Leuk hé? En wij gaan zonder iemand. Allen mama, papa, 2 zussen en ik --'


    Gosh. jij hebt geluk Duude xp
    Alee ja liever bij vrienden maar tsjah xp


    All was well.

    Vroeger kwamen er altijd mensen bij ons maar nu vieren we het onder z'n zessen. Mama; papa, 2 zussen, ik en hondje x]

    Oostenrijk ;D
    Ja ik zit hier sinds zaterdag ;D
    Met me Pa,Ma En broer.

    Marum (: Bij vriendinnen.


    -

    Thuis. Heel gezellig. Not.

    Ik ga jullie allemaal lieve ouders wensan voor 2009 <3
    Mensen die jullie niet dwingen
    Mensen die jullie privacy schenken
    Mensen die van jullie houden zoals jullie zijn =3


    All was well.

    Ja Like mijn ouders zijn stomme fuckmensen --'


    All was well.

    Gewoon thuis. Met mijn moeder, vader, broer, kat en vis :'D Maar mijn vader gaat om 11 uur weg. Hij heeft nachtdienst. XD

    Thuis --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thuis

    Voor de compjoeter. :Y)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'