• Het viel me op dat TH veel fans had maar ook JB
    zet bij je reactie wiet het best is en ook de reden waarom.. ik vind JB het best om dat ze betere teksten schrijven en omdat TH je altijd zo depri maakt als je luister! En omdat JB gwn the best is!


    Take my hand tonight

    Als ik moet kiezen tusen deze twee dan JB. Ik heb een haat aan TH[/Mij mening;)]


    Je kán geen bands haten --'

    (...)

    Je kán geen bands haten --'

    Juist, je kan alleen de personen haten , maar dan moet je ze persoonlijk kennen.En omdat niemand ze hier persoonlijk kent kan niemand ze ook haten.En dat telt hetzelfde voor verliefd zijn op een bandlid.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Juist, je kan alleen de personen haten , maar dan moet je ze persoonlijk kennen.En omdat niemand ze hier persoonlijk kent kan niemand ze ook haten.En dat telt hetzelfde voor verliefd zijn op een bandlid.

    je leest interviews, wikipedia, remember? misschien niet persoonlijk.. maar je kent ze helf wel


    Take my hand tonight

    Dus eigenlijk kan je niemand haten, want je kan alleen iemand haten die je ként, maar aangzien dat je al dénkt dat je die haat, wíl je die niet kennen :8
    [/tot zover mijn rare theorie ><]

    ik vind TH maar niets ..
    sryy.
    JB is gewoon HOT <3


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    dankzij dit soort Topics komen er eeuwige discussies en ruzies tussen de fans.
    terwijl Toho en the JoBro's heel goed overeen komen,en absoluut niet zouden willen dat hun fans ruzie maken...
    maar jij begon al door te zeggen dat TH je depri maakt,later zeggen er weer mensen iets slechts over JB,en dan ontstaat er een fan-ruzie.

    Dus,het Topic blijft nog open zolang elkaars mening en muzieksmaak gerespecteerd wordt ;)


    everybody needs a song.

    toho omdat ze gewoon mooie muziek maken...en ze zingen het met zoveel gevoel....noujaa.. bill alleen dan...zeg maar..xD

    Wees origineel en maak niet steeds topics die nergens over gaan Oô
    Hier waren al zo'n 2 topics ofzo over.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=5392
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=10238


    ok

    (...)

    Je kán geen bands haten --'

    Nou. dan zeg ik maar de waarheid maar als mensen maar niet boos worden
    Ik vind de zanger voor geen meter kunnen zingen
    en ik vind dat ze geen muziek kunnen maken
    En het is mij mening dus mensen wordt niet boos

    Hier ga je waarschijnlijk van verschieten, maar ik vind JB beter : ).
    TH is goed, maar ze klinken een beetje afgezaagd, het word tijd dat ze nieuwe liedjes uitbrengen :').
    JB klinkt ook een stuk vrolijker


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Like;; eigenlijk bedoel je dat Tokio Hotel hardstikke emo is ofwaa? Je word d'r helemaal nii deprii van --"


    We'll never be as young as we are tonight

    slotje >
    als je er toch over wilt 'praten' ga dan een topic zoeken die er over gaat want die zijn en al genoeg.


    when words fail, music speaks.