• Hii kinders.
    Noujhaa ik kom hier ff mijn zegje doen over het topic van xPOKEMONKID. Raquel hunni, ik heb écht niets tegen jouw maar dát topic, doordat topic barstte er iets in mij. You know why? Hier komt het;
    Kijk, er zijn mensen die nu eenmaal dik zijn. Sommige hebben een ziekte maar andere eten zoveel om hun verdriet te vergeten. Kijk maar naar een meisje uit Groot-Brittanië, zij is even oud+ groot als mijn oudere zus van 15 en weegt zeker 4 keer zoveel als mijn zus. Zij eet zoveel omdat ze haar verdriet wil vergeten. Djezus, sorry maar zo'n topics breken mij, omdat ik vroeger daarmee iets heb meegemaakt.
    Kijk en dan die reacties op dat topic. 'Moet ze maar niet zoveel eten.' Of 'Die heeft zeker 5 jaar nodig om al dat vet eraf te krijgen!' Sorry, maar dát ging er voor mij kinda over weetje waarom? Een paar jaar geleden hadden we met school medisch onderzoek en daar moesten we gewogen worden. Tsjhaa daar zie ik altijd tegen op maar ik wist niet dat dokters zó gemeen en bot konden zijn tegenover hun patiënten. Weetje? Hij zij gewoon récht in mijn gezicht: 'Je kampt met overgewicht.' Zomaar, heel bot zonder zich te schamen. Ook gewoon op school zeiden kinderen dat tegen mij en geloof me, dan ga je dat zeker geloven.
    Wat ik hiermee wil zeggen is: Stop met zo'n topics te maken of eender wat, je weet niet hoe hard je mensen met je reacties pijn kan doen.
    Kus.

    Je hebt gelijk ^^
    Ik had er vroeger ook last van [overgewicht en shit] maar nu dus niet meer :').
    Trouwens, ik vind meisjes met een [klein, niet overdreven!] buikje veel schattiger dan een skelet.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Adem! ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Njhaa inderdaat @ PIAinyrPANTS
    Dat is wel waar dat die meisjes kinda cute zijn. Skeletten zie ik ook liever niet lopen hoor.

    ik ben vrij vaak gepest met mijn uiterlijk (vooral gewicht,, nu soms nog alleen dan doen ze dt juist omdat ik anders ben -.-)

    en ik heb dr best veel pijn aan overgehouden (emotioneel, youknow?)

    Nouja, ik snap wel wat je bedoeld dus.. Ook van die dokters. --> Meegemaakt.


    C is for COOKIE, that's good enough for me ^^

    Ja nou, weetje, ik ben het wel met je eens maar, ik denk dat zij iets heel anders bedoelde. Ik denk dat zij bedoelde van: Stop met zeuren dat je zogenaamd te dik bent! Er zijn mensen die het nog veel zwaarder hebben dan jij! En dan heeft ze wel gelijk. Alleen dat clipje had ze er inderdaad niet bij kunnen zetten.


    Life is hard and then we die

    Ja nou, weetje, ik ben het wel met je eens maar, ik denk dat zij iets heel anders bedoelde. Ik denk dat zij bedoelde van: Stop met zeuren dat je zogenaamd te dik bent! Er zijn mensen die het nog veel zwaarder hebben dan jij! En dan heeft ze wel gelijk. Alleen dat clipje had ze er inderdaad niet bij kunnen zetten.



    Yes i know, maar ik doel eigenlijk meer op de reacties erop die niet echt erbij passte zoals; Ieh mijn ogen! enzoo snap je?.

    Ik heb het met je eens.


    blame the bully.

    (...)


    Yes i know, maar ik doel eigenlijk meer op de reacties erop die niet echt erbij passte zoals; Ieh mijn ogen! enzoo snap je?.
    Jep, maar dat moet je haar niet verwijten hoor, kan zij ook niet helpen =P je hebt gewoon van die mensen.


    Life is hard and then we die