• Hii kinders.
    Noujhaa ik kom hier ff mijn zegje doen over het topic van xPOKEMONKID. Raquel hunni, ik heb écht niets tegen jouw maar dát topic, doordat topic barstte er iets in mij. You know why? Hier komt het;
    Kijk, er zijn mensen die nu eenmaal dik zijn. Sommige hebben een ziekte maar andere eten zoveel om hun verdriet te vergeten. Kijk maar naar een meisje uit Groot-Brittanië, zij is even oud+ groot als mijn oudere zus van 15 en weegt zeker 4 keer zoveel als mijn zus. Zij eet zoveel omdat ze haar verdriet wil vergeten. Djezus, sorry maar zo'n topics breken mij, omdat ik vroeger daarmee iets heb meegemaakt.
    Kijk en dan die reacties op dat topic. 'Moet ze maar niet zoveel eten.' Of 'Die heeft zeker 5 jaar nodig om al dat vet eraf te krijgen!' Sorry, maar dát ging er voor mij kinda over weetje waarom? Een paar jaar geleden hadden we met school medisch onderzoek en daar moesten we gewogen worden. Tsjhaa daar zie ik altijd tegen op maar ik wist niet dat dokters zó gemeen en bot konden zijn tegenover hun patiënten. Weetje? Hij zij gewoon récht in mijn gezicht: 'Je kampt met overgewicht.' Zomaar, heel bot zonder zich te schamen. Ook gewoon op school zeiden kinderen dat tegen mij en geloof me, dan ga je dat zeker geloven.
    Wat ik hiermee wil zeggen is: Stop met zo'n topics te maken of eender wat, je weet niet hoe hard je mensen met je reacties pijn kan doen.
    Kus.

    Anneliesje,ik begrijp je heel goed. Maar ik heb dat alleen geopent omdat ik helemaal gek werd wan die mensen die gingen zeuren aan mij 'ik ben zo dik blabla'. Dus gaf ik even een voorbeeld van iemand die echt dik is. Meer heb ik niet gedaan.

    En mensen die dik zijn om een ziekte,ja dat vind wel zielig.Maar hier aan kon je zien dat het gewoon door veel eten kwam.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mooi. =)

    Maaar zoals ik in mijn bericht hierboven ergens al zei; kijk uit wat en HOE je het zegt. Het kan heel anders overkomen dan je het bedoeld. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wow, rustig.

    @FedUp: Ik vind dat je inderdaad wel een punt hebt. Maar zo kun je op andere onderwerpen ook doorgaan.
    Een boel reacties doen mensen pijn. Soms weten ze niet wat ze ermee aanrichten. Ik heb daar ook een gedicht/songtekst over geschreven, toen een vriendin het helemaal niet meer zag zitten. (Zie blog. (A))
    Maar ja, dit is weer zo'n typisch geval van botsende rechten; die van meningsuiting en 'discriminatie', zeg maar. =)

    Kunnen we niet zoveel tegen doen, ben ik bang, >.<
    Ik wil de mensen wel oproepen wat meer op te passen met wat en HOE ze iets zeggen. Internet en MSN is leuk, maar het leukste ervan is, dat getypte verhalen heel anders kunnen overkomen dan jij bedoelt. =)
    Pas hiermee op. ;)


    Ik snap jouw laatste alinea niet i think...

    Anneliesje,ik begrijp je heel goed. Maar ik heb dat alleen geopent omdat ik helemaal gek werd wan die mensen die gingen zeuren aan mij 'ik ben zo dik blabla'. Dus gaf ik even een voorbeeld van iemand die echt dik is. Meer heb ik niet gedaan.

    En mensen die dik zijn om een ziekte,ja dat vind wel zielig.Maar hier aan kon je zien dat het gewoon door veel eten kwam.


    nou.. hoe zie je dat dan?


    We're the caitlins ><

    Maar, wat is dat vierkantje met die uitroepteken eigenlijk bovenaan mijn topic?

    Maar, wat is dat vierkantje met die uitroepteken eigenlijk bovenaan mijn topic?
    Meldknop

    Maar, wat is dat vierkantje met die uitroepteken eigenlijk bovenaan mijn topic?

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=22009


    ok

    @FedUp: Ik bedoel, als ik een opmerking maak, als; Omg, ik ga echt dood van de stress.
    En jij zegt, als grapje, en vriendelijk bedoeld; Ah joh, niet zo aanstellen.
    Dan kan ik dat opvatten als een kutopmerking, en dat jij vindt dat ik zeur en gewoon een aansteller ben. Terwijl je dat niet zo bedoeld, snapje?
    Intonatie komt soms/vaak niet echt over op papier. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Maar, wat is dat vierkantje met die uitroepteken eigenlijk bovenaan mijn topic?

    das een meldings ding ;]
    Die je ook voor GB berichten hebt ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    @ RockSoul
    Oh zo bedoel je ^-^

    @ APinkBow, MadenaDECODE en xPOKEMONKID
    Thnx =)

    JAp, zo bedoel ik. xD

    Maar, we gaan een beetje offtopic. xD -slaatzichzelf-


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    *Terug on-topic*
    @ xPOKEMONKID
    Ik vind het gewoon kinda nutteloos dat je daarvoor een topic begint en dan zo'n dingen gaat zeggen. Ik vat het persoonlijk erg hard op enzoo.

    Wow, rustig.

    @FedUp: Ik vind dat je inderdaad wel een punt hebt. Maar zo kun je op andere onderwerpen ook doorgaan.
    Een boel reacties doen mensen pijn. Soms weten ze niet wat ze ermee aanrichten. Ik heb daar ook een gedicht/songtekst over geschreven, toen een vriendin het helemaal niet meer zag zitten. (Zie blog. (A))
    Maar ja, dit is weer zo'n typisch geval van botsende rechten; die van meningsuiting en 'discriminatie', zeg maar. =)

    Kunnen we niet zoveel tegen doen, ben ik bang, >.<
    Ik wil de mensen wel oproepen wat meer op te passen met wat en HOE ze iets zeggen. Internet en MSN is leuk, maar het leukste ervan is, dat getypte verhalen heel anders kunnen overkomen dan jij bedoelt. =)
    Pas hiermee op. ;)

    ik ben het helemaal met je eens
    Je kunt mensen met heel veel dingen pijn doen
    niet met alleen dik zijn
    maar sommige mensen hebben ook verkrachting's stukjes in hun quiz
    En daar kun je dan ook weer mensen mee kwetsen bij wie het egt overkomen is
    En ik ben het idd met je eens,
    het ligt er aan hoe je het schrijft
    want het kan idd heel anders over komen dhan bedoelt


    I solemny swear i am up to no good

    @Kabuki; inderdaad. Vrijheid van meningsuiting isn't always a good thing. JE kunt mensen met bepaalde uitspraken meer pijn doen dan je denkt.
    Maar we moeten gewoon allemaal wat toleranter en minder gestresst worden, want daardoor spacen we allemaal. =')


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    @Kabuki; inderdaad. Vrijheid van meningsuiting isn't always a good thing. JE kunt mensen met bepaalde uitspraken meer pijn doen dan je denkt.
    Maar we moeten gewoon allemaal wat toleranter en minder gestresst worden, want daardoor spacen we allemaal. =')

    Je snapt me helemaal ^^


    I solemny swear i am up to no good