En dat is dat er ineens veel kinders hiero 'minder of geen'fan meer zijn van TH, en dat is begonnen bij een klein groepje.
Het valt me echt op, ineens is half Quizlet gene fan meer of in iedergeval minder. Lopen wij dan echt zoveel achter elkaars kont aan?! Kijk bij mij is het ook een beetje vermindert, maar dat komt omdat er zo lang niets gebeurt is rond TH. Ik mocht eerst het album Zimmer 483 niet kopen, nou ik heb hem zondag gekocht en ben er zo blij mee, het klinkt raar, maar mijn ouders zijn nooit blij geweest dat ik een TH fan ben. Dus voor mij betekent z'n rot cd in de opruiming heel veel. Maar nu ik het album heb is er weer een stukje TH fanheid (omg, wat een woord) terug. En ik denk dat als straks het nieuwe album er weer is een helehoop 'niet fans' of 'het is sterk afgenome fans' ineens weer helemaal back to Tokio Hotel zijn. Maar dat is wat ik denk, misschien denk ik wel helemaal fout, maar het valt me gewoon op dat iedereen achter eklaars kont aan loopt als 1 populaire quizlet user iets zegt.
xxx Anouk
Tears are crashing out of my eyes