• jongens zijn gewoon niet geintreseerd in mij..
    en ik heb dus ook nog nooit een jongen gezoend.. maar wel een meisje O_ó
    maar zonder gevoelens, gewoon voor de grap

    weetje als sommige mensen zoiets horen is het like "ben je lesbi?" x3
    maar ik denk het niet

    OMFG wat sta ik hier te lullen ><

    hebben jullie weleens iemand van het zelfde geslacht gezoend zonder gevoelens?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    kus op de mond voor vriendschap? meer niet?:O
    niet echt zoenen:O..
    want dat heb ik nog nooit..


    Nvt

    kus op de mond voor vriendschap? meer niet?:O
    niet echt zoenen:O..
    want dat heb ik nog nooit..


    ik kus vaak mn vriendinnen op de mond gewoon vrienschappelijk, ja nu is het iets minder want hun vriendjes vinde da denk ik niet zow leuk^^

    maar nee egt met tong ><


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hmmm... ne niet echt eigenlijk >,< ook nog geen jongens. Join the club.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    ik kus vaak mn vriendinnen op de mond gewoon vrienschappelijk, ja nu is het iets minder want hun vriendjes vinde da denk ik niet zow leuk^^

    maar nee egt met tong ><

    ooh nou dta heb ik nog nooit..
    niet bij jongens niet bij meisjes..
    bij niemand ooit gedaan..


    Nvt

    Hmmm... ne niet echt eigenlijk >,< ook nog geen jongens. Join the club.


    waarom worden alto's zo gehaat "zucht"


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik heb mn vriendinnen zovaak kus op de mond gegeven :p
    Met tong ? Dat misschien een beetje, dus heel kort xD Voelde ik niks bij.
    Met jongens voel ik er ook niet altijd wat bij, maar meestal wel xD


    -

    (...)

    waarom worden alto's zo gehaat "zucht"

    Bedoel je dat je geen vriendje kan krijgen omdat je alto bent.. ? o.x Want das kinda bullshizzle. Ik heb een vriendje. En al mijn vriendinnen die alto zijn ook heur.. o-o


    Mew <3

    (...)

    waarom worden alto's zo gehaat "zucht"

    Ik weet het andwoord. Omdat we alternatief zijn 8D Yaps, maar dat is echt zo flauw en onbenullig ik word niet gehaat door jongens ofzeu één van mijn beste vrienden is een jongen en ik trek er met genoeg op. En ja degene die ik leuk vind vind mij misschien een beetje leuk?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    waarom worden alto's zo gehaat "zucht"


    bedoel je dat je geen vriendje kunt krijgen omdat je alto bent, of dat je alto bent als je met iemand van t zelfde geslacht zoent? o.o

    MIYAVI IS HOMO x'D

    hy zoent ook mannen. en hij is man (A)

    Hmmm... ne niet echt eigenlijk >,< ook nog geen jongens. Join the club.


    ik wou niet omdat ik me vorig lief niet egt zoo goed kende en na 2 weken heeft ie me gedumpt, dus eig ben ik wel blij dat ik hem niet gezoend heb maar ik heb nog nooit iemand egt gezoend dus neuh

    (ik heb geen aandacht van jongens vanwege et beroep vn me pa, das pas deprimerend xD)


    live your own life

    Ik voel niet echt wat voor jongens denk ik. Wel voor meiden, dat sowieso. Ik heb nu met een meisje, en ja daar heb ik mee gezoend, zo vaak. x] En jup, ik voel er zeker wat bij! ^^

    xx


    Scream for mercy!

    Ik heb al wel gezoen met ene jongen, but dat was in groep 7. Kinda vroeg, i know. Maar ik werd gepest en na dat hoorde ik er echt bij, how stupid can i be?! xS But, ik heb ook geen aandacht van jongens, ik weet neit, ze vallen niet op mij ofzo. Daar voel ik me best wel shit om, ik vraag me af wat er toch mis is met mij...:8
    xxx Anouk


    Tears are crashing out of my eyes

    Nee. Alleen geef ik best redelijk vaak een goede vriend een knuffel ofzo :$.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Geen meisje of jongen.
    Niemand.
    Maar boeit me niet? :'D