• http://www.quizlet.nl/quiz/262575/twee-personen-twee-verschillende-levens-en-een-vriendschap/

    Voor mijn vriendinnetje :'D
    Renée (decoy)

    But.
    Misschien willen jullie hem ook maken, en een reactie achter laten?

    Loves, Mika.

    Mika is lief!
    En jullie moetten hem allemaal maken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik ga hem maken "ik ben lief"


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heb hem gemaakt & reactie achter gelaten :"D


    -

    Ik heb geen zihiiin. Alleen als mensen me dwingen zal'k hem maken :Y) [/Heeft niets tegen jouw hoor, Mika]

    Jullie zijn lief ;'D

    Ik heb geen zihiiin (puh) Alleen als mensen me dwingen zal'k hem maken :Y) [/Heeft niets tegen jouw hoor, Mika]


    -dwingt-
    ;'P
    Nee. je hoeft hem niet te maken :'D

    (...)

    -dwingt-
    ;'P
    Nee. je hoeft hem niet te maken :'D


    Nee, ik maak hem so wel. Als'k mijn 9e deeltje van mijn Quiz afheb ^-^

    ik heb hem gemaakt, hij is zo lief


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik heb hem gemaakt, hij is zo lief


    Dankje :'D

    kheb hem gemaakt hij is goed en lief


    love is dead and dead is love

    Ik heb geen zihiiin. Alleen als mensen me dwingen zal'k hem maken :Y) [/Heeft niets tegen jouw hoor, Mika]

    Woesh Renée gaat annelies dingen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Nee, ik maak hem so wel. Als'k mijn 9e deeltje van mijn Quiz afheb ^-^


    Hou ik je aan, anders kom ik je stalken :'D

    Mika,

    Ik heb hem al gemaakt alleen ik dacht ik ga als eerste een reactie zetten maar ik typte hem zo lang dat mensen mij voor waren D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mika,

    Ik heb hem al gemaakt alleen ik dacht ik ga als eerste een reactie zetten maar ik typte hem zo lang dat mensen mij voor waren D:


    is niet erg :'D

    (...)

    is niet erg :'D

    Gelukkig maar anders was ik gaan huilen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.