• Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
    En zelfs dat ie verwijfd is.
    DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
    Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
    Plaats ff reactie wat je ervan vind:)

    kzou die foto van bill in onderbroek ook wel is wille zien!!!!!!(A)

    BILL is geen meisje

    hij is gewoon hartstikke lief(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik vind dat die echt verwijfd is:| hij staat altijd zo meisjes achtig op foto`s en is echt niet lkkr...

    wtffff bill lijkt niet op een meisje:@
    ik is lekkerrLOL
    maar tom meer:D

    Bij ons op school is ongeveer 80% er zeker van dat Bill 'n meisje is :S
    Oftewel die 80% zien iets in Bill wat ik dus echt NIET zie hoor =O Waarom zou hij 'n meisje zijn dan? xo


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ., Veel mensen vinden hem idd op een meisje LIJKEN, maar dat is hun mening, en als ze daar trots op zijn moeten ze dat lekker zeggen. Ze kunnen nooit zeggen dat het een meisje IS, want dat is ie gewoon niet, punt. Hij is gewoon 100% jongen en dat kunnen ze niet ontkennen aangezien dat een feit is:P

    het is zo dat er meer naar uiterlijk wordt gekeken... ik wordt ook uitgemaakt voor gothic enzo terwijl ik dat niet ben... zo is het ook bij hem hij wordt uitgemaakt voor meisje en homo terijl hij het niet is!

    Deuh Bill is wijf man.. Heeft een van jullie ooit in zijn broek gekeken?? Dan zie je gewoon een kut man!!..En als het wel een jongen is is die wel heel verwijfd.. Hij is echt super gay.. oo en tom is gewoon een gore hond.. Echt zo domme player Die zijn handen niet thuis kan houden.. Als die mij zou aanraken serieus Ik geef hem een dikke bitchslap

    ik vind dat die echt verwijfd is:| hij staat altijd zo meisjes achtig op foto`s en is echt niet lkkr...


    Echt well...!! Zon meisjehouding met die wijsvinger en helemaal in zon meisjeshouding met die heupen.. Poehh niet nromaal.. Hij wil gewoon een meisje zijn!!

    Deuh Bill is wijf man.. Heeft een van jullie ooit in zijn broek gekeken?? Dan zie je gewoon een kut man!!..


    Heb je al eens in zijn broek gekeken dan?:8
    Nee, inderdaad niet, dat dacht ik al!

    bill is egt wel leuk(H)


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Deuh Bill is wijf man.. Heeft een van jullie ooit in zijn broek gekeken?? Dan zie je gewoon een kut man!!..En als het wel een jongen is is die wel heel verwijfd.. Hij is echt super gay.. oo en tom is gewoon een gore hond.. Echt zo domme player Die zijn handen niet thuis kan houden.. Als die mij zou aanraken serieus Ik geef hem een dikke bitchslap
    jij bent echt eruuhgg bill is geewn wijff bewijs jij maar eens dat het een meisje is

    ik vind dat je gelijk hebt bill is geewn meisje en anders is het gemeen waarom mogen meisjes wel make-up op en jongens niet dat is vals............

    Deuh Bill is wijf man.. Heeft een van jullie ooit in zijn broek gekeken?? Dan zie je gewoon een kut man!!..En als het wel een jongen is is die wel heel verwijfd.. Hij is echt super gay.. oo en tom is gewoon een gore hond.. Echt zo domme player Die zijn handen niet thuis kan houden.. Als die mij zou aanraken serieus Ik geef hem een dikke bitchslap


    Whahaha., heb jij wel eens in zijn broek gekeken dan?? Vertel! Wanneer? waar? geef me BEWIJS, en owja.. als je gaat zeggen dat hij homo is dan moet je even luisteren naar wat hij zelf te zeggen heeft voordat je vooroordelen gaat geven.

    Iedereen die denkt dat Bill een meisje is heeft het egt goed mis. Hij is hotter dan hot(en ik wist al in het begin dat hij een jongen was)