Ik vind het hartstikke stom dat iedereen zegt dat Bill een meisje is.
En zelfs dat ie verwijfd is.
DAT IS NIET WAAR!!!!!!!!
Ok, hij draagt ook make-up en nagellak, maar dan hoeft ie toch niet verwijfd te zijn?
Plaats ff reactie wat je ervan vind:)
-
14 sep 2007 - 16:5621 nov 2008 - 20:0821 nov 2008 - 20:09
Hij heeft wel wat tussen zijn benen bungelen,dus een vent is ie wel. Alleen gedraagt hij zich niet zo
Music is the new sex
21 nov 2008 - 20:09Hij heeft wel wat tussen zijn benen bungelen,dus een vent is ie wel. Alleen gedraagt hij zich niet zo
*plat*21 nov 2008 - 20:12Liefe Rachel,, Wat hij tussen zijn benen heeft bungelen, heeft een naam. nou eigenlijk meerdere namen, je kunt het Piemel noemen, penis. en zo maar door.
Dat is een helle siriuese zaak hoor.
MAARR!!
op sgool haddenw e het er laats over dat, je ook een Het kon zijn, met tieten en Geslagtsorgaan van een jogen.
Dat kan Egt!!!!!
daar gigen wij over praten onder duits ><Dunno ><
21 nov 2008 - 20:14Liefe Rachel,, Wat hij tussen zijn benen heeft bungelen, heeft een naam. nou eigenlijk meerdere namen, je kunt het Piemel noemen, penis. en zo maar door.
Dat is een helle siriuese zaak hoor.
MAARR!!
op sgool haddenw e het er laats over dat, je ook een Het kon zijn, met tieten en Geslagtsorgaan van een jogen.
Dat kan Egt!!!!!
daar gigen wij over praten onder duits ><
Dat wist ik,en de meeste jongens geven dat ding ook nog een naamx'D
Dat weet ik ook,maar hoe noem je zo'n iemand ook alweer?Music is the new sex
21 nov 2008 - 21:35Jaa <3
I changed.
22 nov 2008 - 10:52Bill is geen meisje, logisch.
Maar zeeeeeeeeeeeker wel verwijfd. En absoluut geeeeeeeeeeeeeeeeeeen hetero. :'D-
22 nov 2008 - 10:54En tóch vind ikmijn historie het best;
Bill&&Tom werden op de wereld gezet als Billina & Tomina. Eigenlijk was Tom een jongen maar zn ouders wouden het niet acc. snappie? Bill daarentegen was een meisje&&omdat Simon&& d'r man zó graag 2 meisjes wouden hebben beschouwde ze Tom als Billina's 2lng broer. Eeneiige. But, Bill woueen keer iets anders proberen&& liet zich ombouwen naar een man.
Einde
22 nov 2008 - 11:00Bill is Sexii<3
One of the Duo Of Evilness
22 nov 2008 - 11:20kijk ...
iedereen zegt dat over Bill..
Ze zijn gwn facking JALOERS!
i love you but you don't see it
22 nov 2008 - 11:23kijk ...
iedereen zegt dat over Bill..
Ze zijn gwn facking JALOERS!
Jaah!
Ik ben écht superjaloers op Bill
Je hebt volledig gelijk...
Ofsoo22 nov 2008 - 11:24Je kan niet zeggen dat Bill niet op een vrouw lijkt Hij is gewoon verwijfd! Maar ja dat ligt aan z'n face en vrouwelijke trekjes kan ie niks aan doen
I do not hook up.
23 nov 2008 - 21:38Weetje mensen dii zeggen da Bill een meisj is hebben gn oog voor geslachtsbepaling!
If music be the food of love, play on!
23 nov 2008 - 21:45Bill is geen vrouw!
Maar wel verwijft en dat is juist zo sexy aan hem!Tears are crashing out of my eyes
23 nov 2008 - 21:47