• en aan mijn topics.

    maar waarom reageren ze dan erop ? ;l

    en o ja
    iedereen die 1 klacht of een preek over mij heeft ga naar een mod en niet naar mij ;l dank u hartelijk.


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Het was een compliment hoor, ikzelf zou het nooit kunnen, zoveel topics.
    En dan het enthausiasme dat er altijd vanaf straalt, geweldig. :'D


    ^^ hihi nou dan bvind ik het een superlief compliment

    @Juul
    ^^ gheghe dat is so


    We can only learn to love by loving.

    luister meid, je bent wie je bent? je onpent een topic voor plezier een niet voor de mensen die aan jou irriteren


    dus daar moet je gewoon schiijt aan hebben!


    Some angels have no wings.

    (...)
    Die zinloze topics van je, houden het leven op het forum erin. ^^

    Jaaah. Zo Valt er altijd iets te lezen ^^


    We could Be the talk across the Town. ♥

    Ik irriteer me niet aan jou Ö! En ik snap niet waarom andere mensen dat wél zouden doen... :/


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    zie je . je bent een meid die iets te lezen geeft ^^ dus ze hebben gee leven als die mensen zoo tegen jou gaan doen

    __________________________________________________
    i am a hiphopbitch


    Some angels have no wings.

    zie je . je bent een meid die iets te lezen geeft ^^ dus ze hebben gee leven als die mensen zoo tegen jou gaan doen

    __________________________________________________
    i am a hiphopbitch


    You're right xD


    We can only learn to love by loving.

    Aan jou ergeren, nicol? o_O


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik soms best wel ja! Ik vind het vaak maar aandacht trekkerij. Sorry, maar ik ben gewoon even eerlijk. Ga me nu niet vermoorden please.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik soms best wel ja! Ik vind het vaak maar aandacht trekkerij. Sorry, maar ik ben gewoon even eerlijk. Ga me nu niet vermoorden please.


    en bedankt. lekkere steun van je twin,grote liefde en ibf


    We can only learn to love by loving.

    Ö Ik irriteer me zéker niet aan mijn MIDGEEET! Dwerg, als iemand nog zo'n klacht naar jouw komt ofssoo zeg dat dan maar tegen mij en Gian lost het wel op :Y)

    (...)

    en bedankt. lekkere steun van je twin,grote liefde en ibf

    Nee, sorry wil je niet boos maken ofzo maar dit gaat niet alleen over jou, je snapt vast wel wie ik nog meer bedoel. en anders weet Bo dat wel. Ik vind het gewoon aandacht trekkerij sorry. Dat moest ik gewoon kwijt ik snap sommige mensen ook niet. Net als jouwn andere topic dat mensen erom lachen omdat ze met je bevriend willen wezen! En daarom maar lachen! Sorry..


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nee, sorry wil je niet boos maken ofzo maar dit gaat niet alleen over jou, je snapt vast wel wie ik nog meer bedoel. en anders weet Bo dat wel. Ik vind het gewoon aandacht trekkerij sorry. Dat moest ik gewoon kwijt ik snap sommige mensen ook niet. Net als jouwn andere topic dat mensen erom lachen omdat ze met je bevriend willen wezen! En daarom maar lachen! Sorry..


    dat moeten hun weten renee. je kan mensen niet dwingen iets niet leuk te vinden enz. en als se met me bevriend willen zijn is dat hun zaak.


    We can only learn to love by loving.

    Waarom zou ik mij iriteren aan een rasechte VANILLA NINJA? ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    dat moeten hun weten renee. je kan mensen niet dwingen iets niet leuk te vinden enz. en als se met me bevriend willen zijn is dat hun zaak.

    Sorry maar ik haat dat soort mensen nou eenmaal ;| Ik heb daar een hekel aan. Ik hou ook niet van mensen die altijd maar aandacht willen. Of mensen die mee lopen met iemand omdat hij/zij cool en lief is om er dan zelf bij te horen. Dat haat ik ik had vroeger ook zo'n fake vriendin ze volgde me altijd en wou me als vriendin omkopen met gelkd ;?| ik nooit gedaan maar ik vertelde een geheim van me aan der en dat heeft ze aan iedereen vertelt zodat ze in eens alle aandacht had en dat is kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    euhh..
    ik ken jou niet dus..
    hoe kan ik jou haten?



    OH IK HEB EEN IDEE!
    chatten?? (A)
    antwoord pleasss;; x.


    You're kicking the legs right out from under my dreams