• DE ENIGE ECHTE ©TOKIOHOTELSONG made by Jalissa&ndMarin [tommieXboy & MarrxTH][over14juni]


    [op de sound van; Old mcDonald [has a farm..]]

    zaterdag word o zo geil, hiejahiejaho. dan gaan wij ons georgje zien hiejahiejaho. en dan zien we bill en dan zien we tom en dan zien we gustav maar die is stom. zaterdag word o zo geil hiejahiejaho.

    het voorprogramma word zo kut hiejahiejaho. een huppelkut hier een huppelkut daar, hier een huppel daar een kut overal een huppelkut. het voorprogramma word zo kut hiejahiejaho.

    de meet&greet word o zo bloot, hiejahiejaho. en een condoom hier en een condoom daar, hier een con daar een doom overal een condoom. de meet&greet word o zo bloot, hiejahiejaho.

    georg listing houd van mij hiejahiejaho. op 15juni trouwen wij, hiejahiejaho. en we trouwen hier en we trouwen daar, hier een trouw daar een trouw overal een trouwtrouw. georg listing houd van mij hiejahiejaho.

    georg listing scheid van mij, hiejahiejaho. op 16juni scheiden wij, hiejahiejaho. en we scheiden hier en we scheiden daar, hier een scheid daar een scheid overal een scheidscheid. georg listing scheid van mij, hiejahiejaho


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    haha ik vind hem helemaal geweldig.


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    :( Awch Gustav...is dan wel niet m'n favoriet...maar stom is ie zeker niet (N)

    Dat van Georg Listing met dat trouwen en de volgende dag scheiden vond ik wel geinig.

    ghehe je stelt je nogal wat voor bij de meet&greet (o zo bloot) XD condoom hier condoom daar haha...*fantasie*


    It's heavy but you are not the only one

    hahahaha xD
    hilarisch, maar Gustav is NIET stom. Ik zeg dit niet tegen JOU, maar tegen wie het heeft geschreeven.

    en dan zien we gustav maar die is stom
    één smilie: :@

    GUSTAV IS COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL.

    Want hij is un kleine teddybeer. Nouja, eigenlijk best groot.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    hoe dan jundr et en uitgevonde x"D

    Gustav is niet stom, alleen er rijmde niks anders x3

    Wij vinden hem ook niet stom hoor, maar het was of;
    Gustav is sotm,
    Gustav is dom,
    Gustav is Tom x3

    Maar dat vinden we niet hoor (A)


    Mew <3

    Dus Gustav vinden Jalissa&me NIET NIET NIET stom!


    Mew <3

    En ook een beetje gaar als mensen dit sirieus gaan nemen want we waren echt verschrikkelijk melig toen we dat zongen, en íemand heeft dit zonder mijn toestemming op internet gezet.. MICHELLE! x3


    Mew <3

    jaa, dankjeee voor je prachtige complimenten , maar oké als mensen dit serieus willen nemen .. moeten ze dat tog doen xD


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    STOM :S
    Veder is ie leuk!!
    Haha :P


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Stooeerr ^^

    x

    Dei vind ik hip bedacht..^^(A)


    My fairytail stinks, does yours?