DE ENIGE ECHTE ©TOKIOHOTELSONG made by Jalissa&ndMarin [tommieXboy & MarrxTH][over14juni]
[op de sound van; Old mcDonald [has a farm..]]
zaterdag word o zo geil, hiejahiejaho. dan gaan wij ons georgje zien hiejahiejaho. en dan zien we bill en dan zien we tom en dan zien we gustav maar die is stom. zaterdag word o zo geil hiejahiejaho.
het voorprogramma word zo kut hiejahiejaho. een huppelkut hier een huppelkut daar, hier een huppel daar een kut overal een huppelkut. het voorprogramma word zo kut hiejahiejaho.
de meet&greet word o zo bloot, hiejahiejaho. en een condoom hier en een condoom daar, hier een con daar een doom overal een condoom. de meet&greet word o zo bloot, hiejahiejaho.
georg listing houd van mij hiejahiejaho. op 15juni trouwen wij, hiejahiejaho. en we trouwen hier en we trouwen daar, hier een trouw daar een trouw overal een trouwtrouw. georg listing houd van mij hiejahiejaho.
georg listing scheid van mij, hiejahiejaho. op 16juni scheiden wij, hiejahiejaho. en we scheiden hier en we scheiden daar, hier een scheid daar een scheid overal een scheidscheid. georg listing scheid van mij, hiejahiejaho
-ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-