• Een mirakel is gebeurd!ik heb 9,25/10 op FRANS


    Take my hand tonight

    this is weird
    is deze titel tegen de regels dan? man er is veel veranderd

    De users werden kinderachtiger, regels waren nodig.


    Sing the song of the stars for me.

    Kleuren, cursieve, dikgedrukte, onderstreepte of doorstreepte topic titels zijn verboden. Daarbij komt dat het teken ‘Ook zijn titels met alleen hoofdletters verboden. Dat wordt opgevat als opdringerig en boos gedrag. Verder moet de titel van het topic de inhoud duidelijk omschrijven. Titels als 'Klik hier!', 'Vraag' of 'Dringend!' zijn dus verboden.

    maar mijn titel bevat geen alleen hoodletters.. er staat geen 'klik hier' en het is niet gekleurd, cursief of iets anders van die dingen er staat gewoon
    ' Goede punten voor Frans. '
    Wat is daar mis mee?


    Take my hand tonight

    Kleuren, cursieve, dikgedrukte, onderstreepte of doorstreepte topic titels zijn verboden. Daarbij komt dat het teken ‘Ook zijn titels met alleen hoofdletters verboden. Dat wordt opgevat als opdringerig en boos gedrag. Verder moet de titel van het topic de inhoud duidelijk omschrijven. Titels als 'Klik hier!', 'Vraag' of 'Dringend!' zijn dus verboden.

    maar mijn titel bevat geen alleen hoodletters.. er staat geen 'klik hier' en het is niet gekleurd, cursief of iets anders van die dingen er staat gewoon
    ' Goede punten voor Frans. '
    Wat is daar mis mee?

    Dat is ondertussen al veranderd?


    Sing the song of the stars for me.

    Kleuren, cursieve, dikgedrukte, onderstreepte of doorstreepte topic titels zijn verboden. Daarbij komt dat het teken ‘Ook zijn titels met alleen hoofdletters verboden. Dat wordt opgevat als opdringerig en boos gedrag. Verder moet de titel van het topic de inhoud duidelijk omschrijven. Titels als 'Klik hier!', 'Vraag' of 'Dringend!' zijn dus verboden.

    maar mijn titel bevat geen alleen hoodletters.. er staat geen 'klik hier' en het is niet gekleurd, cursief of iets anders van die dingen er staat gewoon
    ' Goede punten voor Frans. '
    Wat is daar mis mee?

    Màriko heeft je titel veranderd.

    maar mijn titel bevat geen alleen hoodletters.. er staat geen 'klik hier' en het is niet gekleurd, cursief of iets anders van die dingen er staat gewoon
    ' Goede punten voor Frans. '
    Wat is daar mis mee?

    Het BEVATTE (verleden tijd, remember?) alleen maar hoofdletters. Ik heb dat verandert meteen nadat ik mijn eerste reactie in dit topic gepost heb.


    Bored.

    (...)
    Dat is ondertussen al veranderd?

    lijkt mij ook...

    wat was er daar voor dan mis aan?


    Take my hand tonight

    wat was er daar voor dan mis aan?

    Zoals de titel vóór mijn verandering was;
    GOEDE PUNTEN VOOR FRANS!!!! (MIRAKEL)
    Get it?


    Bored.

    (...)
    Zoals de titel vóór mijn verandering was;
    GOEDE PUNTEN VOOR FRANS!!!! (MIRAKEL)
    Get it?

    Dit is toch tegen de regels?
    Het is off-topic. =]
    sorry. im just joking x'D Though i know im right.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Dit is toch tegen de regels?
    Het is off-topic. =]
    sorry. im just joking x'D Though i know im right.. x'D

    Kind! Daar gaat dit hele topic juist over!


    Bored.

    (...)
    Dit is toch tegen de regels?
    Het is off-topic. =]
    sorry. im just joking x'D Though i know im right.. x'D

    Meen je dit nu? -__-

    Nu ik nog voor wiskunde
    -zucht-


    No growth of the heart is ever a waste

    (...)
    Kind! Daar gaat dit hele topic juist over!

    nou. ik krijg altijd waarschuwingen als dit gebeurd.
    maarja.
    als mod heb je dan waarscheinlijk een streepje voor. en je gaat jezelf natuurlijk geen waarschuwing geven =]


    The economy is suffering, let it DIE!

    trouwens. dat off topic had k over jullie gezijk over die regels =]


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    nou. ik krijg altijd waarschuwingen als dit gebeurd.
    maarja.
    als mod heb je dan waarscheinlijk een streepje voor. en je gaat jezelf natuurlijk geen waarschuwing geven =]

    Ik snap je niet meer ==' Jij hebt maar één waarschuwing en die is in verband met schelden.


    Bored.