• ik heb dus vriendje...
    ik ben echt stapel gek op hem. en heb nognooit zoveel van een jonge gehoude....

    maar hij woont nogal ver weg:S en heb ik dus echt vet veel ruzie met mijn ouders over want die zitten te zeure van: ja hij woont veel te ver weg en een relatie via internet is geen echte relatie blah blah blah

    en hij heeft ooit grap uitgehaald met vriendinne van mij door het hun allebei tegelijk te sjanse en daardoor mogen zij hem ook niet echt :(
    en dan zegge ze wel van: zolang jij gelukkig bent zijn wij tevreden.. maar toch weet ik wel dat ze het geloof ik niet leuk vinde:(

    en vind ik zo klote:S ik bedoel ja ze steunen me wel en alles maar niemand is er blijkbaar blij mee:(


    wat vinden jullie dat ik moet doen het gewoon negeren ofzo?:S


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    gewoon negeren je houdt van hem en hij van jou. Maar volg je hart. Mijn vrienden gaan boven alles!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Weetje. Jy houd van hem en dat is het enige wat telt. Niemand moet jouw zeggen of jy wel of niet van hem mag houden of je hem wel of niet mag zien. Jy ziet hem graag envoor de rest moet niemand zich ermee moeien!

    gewoon negeren je houdt van hem en hij van jou. Maar volg je hart. Mijn vrienden gaan boven alles!


    bij mij gaan vrienden ook voor alles...
    maar ik heb nognooit zoveel van iemand gehoude dus vind ik het echt zo verwarrend:S


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    volg je hart jij bepaald tg zelf wie je leuk vind niet je vriendinne


    love is dead and dead is love

    Probeer anders met je vriendinnen te praten, waarom zo hem niet mogen. Maar leg uit dat je van hem houd. En je ouders? daar moet je je niks van aantrekken! mijn ouders mogten mijn vriendje ook niet in het begin maar nu ze elkaar beter kennen wel. Gewoon doen wat je zelf wil!

    x Hoop dat het helpt ;)


    Forget the things from the past, go on with the future

    volg je hart jij bepaald tg zelf wie je leuk vind niet je vriendinne



    ja zit ook wel wat in maar zij staan altijd op eerste plaat en heb ik ook altijd gezegt..
    ze hebbe me door klote tijde heen gesleurt...

    en ik vind het zo verwarrend want iedereen zegt: juister naar je hart...
    maar mijn hart zegt: luister naar je vriendinnen... maar ik houw ook gewoon zielsveel van hem en dat ga ik niet ontkennen...

    soms word ik gewoon gek van verdriet dat ik hem neit naast me heb:( dus ik kan hem moeilijk weg stoppen in een hoekje want ik hou gewoon ontiegelijk viel van hem dus ze staan eigelijk samen op 1e plek en dat maakt het zo verwarrend:S


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    WI MOGE HEM OOK NIE x']

    srry hyperheid (A)

    Liefde kent geen grenzen


    Life is hard and then we die

    Probeer anders met je vriendinnen te praten, waarom zo hem niet mogen. Maar leg uit dat je van hem houd. En je ouders? daar moet je je niks van aantrekken! mijn ouders mogten mijn vriendje ook niet in het begin maar nu ze elkaar beter kennen wel. Gewoon doen wat je zelf wil!

    x Hoop dat het helpt ;)



    thanks:)

    maar praten zal het niet echt oplosse want hij heeft een grap met hun uitgehaald die ze niet leuk vonden en daar kan ik niks goed aan prate:S

    en ja ze wille me gelukkig maar ikvind het toch klote dat ze er niet 100% mee eens zijn.. zo voelt het ook


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Liefde kent geen grenzen



    daarom doe ik het ook...

    ik kan gewoon niet zonder hem,
    hij is samen met mijn vrienden mijn alles...


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    (...)


    thanks:)

    maar praten zal het niet echt oplosse want hij heeft een grap met hun uitgehaald die ze niet leuk vonden en daar kan ik niks goed aan prate:S

    en ja ze wille me gelukkig maar ikvind het toch klote dat ze er niet 100% mee eens zijn.. zo voelt het ook


    wat gebeurt is is gebeurt! ze kunnen het hem toch vergeven! boos blijven op iemand lost ook niks op

    x


    Forget the things from the past, go on with the future

    (...)

    wat gebeurt is is gebeurt! ze kunnen het hem toch vergeven! boos blijven op iemand lost ook niks op

    x



    ze zijn niet boos op hem... teminste hoop ik

    maar hun dachte dat het serieus was dat hij hun beide tegelijk probeerde te krijge enzo...

    en ik heb hun wel gezegt dat het grap was enzo...
    maar dan toch zijn ze denk ik beschermend:(


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!