• Ik weet niet wat het is
    Ik weet niet hoe het zit
    Misschien zit ik verkeerd
    En misschien ook wel goed
    Maar,vind jij mij net zo leuk als ik jou?


    Misschien moeilijk te begrijpen. Maar een jongen en ik draaien al een tijdje om elkaar heen. En ik heb geen idee hoe het zit.
    Zo,dat moest ik even kwijt:Y)


    Music is the new sex

    :'D
    Lekker van je afschrijven,
    en dat gedicht aan hem laten lezen :'D

    vet mooi Rachel ;D
    idd, laat het gedicht lezen ^^
    [gaathetoverdiegastvandie2ling?]


    when words fail, music speaks.

    Mooi gedicht! Doe er wat mee. En weetje ik begrijp je heel goed ik heb precies hetzelfde met een jongen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mooi gedicht! Doe er wat mee. En weetje ik begrijp je heel goed ik heb precies hetzelfde met een jongen.

    ik ook. ik denk heelveel meisjes hoor :Y)


    when words fail, music speaks.

    Mooi gedicht! Doe er wat mee. En weetje ik begrijp je heel goed ik heb precies hetzelfde met een jongen.

    Dan weet je dus ook hoe verdomde lastig het is


    Music is the new sex

    (...)
    Dan weet je dus ook hoe verdomde lastig het is

    Ja, zeker. Die jongen complimenteerd me altijd hij doet lief en vind me der leuk uit zien vind me schattig etc. Hij vertelt mij ook dingen die ie andere niet verteld. Maar weetje ik ben echt weg van hem en ik vraag me ook af of hij net zo gek is op mij als ik op hem.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja, zeker. Die jongen complimenteerd me altijd hij doet lief en vind me der leuk uit zien vind me schattig etc. Hij vertelt mij ook dingen die ie andere niet verteld. Maar weetje ik ben echt weg van hem en ik vraag me ook af of hij net zo gek is op mij als ik op hem.

    Dat heb ik ook. Hij zei tegen mij dat hij iedere avond door mijn raam kijkt om te zien hoe mooi ik lig te slapen.
    Is dat flirten emt mij of ben ik nou gek O.o


    Music is the new sex

    (...)
    Dat heb ik ook. Hij zei tegen mij dat hij iedere avond door mijn raam kijkt om te zien hoe mooi ik lig te slapen.
    Is dat flirten emt mij of ben ik nou gek O.o

    Dat is flirten! I mean.. dat is echt kut en uit eindelijk was die van mij weer op iemand anders die had met haar en nu is het uit ofzo want hij zei tegen mij dat hij niks met haar had en tsjaa nu vind ik hem nog steeds leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Dat is flirten! I mean.. dat is echt kut en uit eindelijk was die van mij weer op iemand anders die had met haar en nu is het uit ofzo want hij zei tegen mij dat hij niks met haar had en tsjaa nu vind ik hem nog steeds leuk.

    Weet je,je moet naar hem toe gaan. Als jij dat doet doe ik dat ook. Zeg tegen hem wat je nou echt van hem vind. Want zoals ik nu kan lezen heb je niet veel te verliezen


    Music is the new sex

    RACHELL!!
    Mooi hoowr, ;'D

    RACHELL!!
    Mooi hoowr, ;'D

    Thank you


    Music is the new sex