• Hallo beste mensen
    Sinds de oproep die we om ongeveer 10:34 hebben uitgezonden hebben jullie massaal gestemd! Dank U iedereen.. sommige zullen de uitkomst niet smaken maar sommige juist wel! Eerst bleek Breakout te winnen maar omdat dat qua orginaliteit niet zo goed is hebben we minus 20 punten van Breakout afgetrokken ( het album van Miley is Breakout genoemd )Daardoor is Burn Panda gwn... Bedankt voor al jullie stemmen en berichten.. echt waar bedankt! Wat jullie van de naam vinden kunnen jullie hieronder bespreken! Maar niet te grof over de naam.. het was erg nipt tussen Breakout en Burn Panda
    Burn Panda: 314,5 punten
    Breakout: 307 punten
    Hoop dat jullie niet te boos zijn omdat het niet Breakout is geworden maar alle bandleden wouden ook wel liever Burn Panda en jullie hebben mee beslist! Dank U (Y)
    Groetjes Waldo en Daan


    Take my hand tonight

    Een naam is makkelijker, ik word liever ook Samantha/Aurelia genoemd ipv 'dat irritante mens dat zo hyper doet tijdens meetings'.

    Hij zegt zelf dat een naam niet nodig is!


    Bored.

    (...)
    Hmm ,, Sommige liedjes hebben dezelfde titel?

    Tsjah, dan moeten ze de tekst maar uit hun hoofd leren.


    Bored.

    (...)
    Nou, de 'Zangeres zonder naam' was beroemd in Nederland. Maar dat was voor jouw tijd.
    Ook zonder naam kun je een band vormen ==' Als je alle instrumenten hebt en de spelers ben je in principe al een band.

    zangeres zonder naam is een naam


    Take my hand tonight

    doe aub niet zo irritant.. we willen gwn een naam wat is dat nou erg??? we laten jou gwn kiezen en jij begint over een band zonder naam? OMG WAT HEEFT DAT ER NOU MEE TE MAKEN STOP ER TOCH MEE OVER EEN NAAM EEN NAAM IS BELANGRIJK VOOR MIJ JULLIE HEBBEN NOG 15 MIN OM TE STEMMEN STEM LIEVER IN PLAATS VAN OVER DIE DINGEN TE ZEUREN


    Take my hand tonight

    nog 7 minuten voor je punten te zetten


    Take my hand tonight

    Ik vind geen van allen leuk, sorry:X


    I want my bloody cheese now!^^