• Hallo beste mensen
    Sinds de oproep die we om ongeveer 10:34 hebben uitgezonden hebben jullie massaal gestemd! Dank U iedereen.. sommige zullen de uitkomst niet smaken maar sommige juist wel! Eerst bleek Breakout te winnen maar omdat dat qua orginaliteit niet zo goed is hebben we minus 20 punten van Breakout afgetrokken ( het album van Miley is Breakout genoemd )Daardoor is Burn Panda gwn... Bedankt voor al jullie stemmen en berichten.. echt waar bedankt! Wat jullie van de naam vinden kunnen jullie hieronder bespreken! Maar niet te grof over de naam.. het was erg nipt tussen Breakout en Burn Panda
    Burn Panda: 314,5 punten
    Breakout: 307 punten
    Hoop dat jullie niet te boos zijn omdat het niet Breakout is geworden maar alle bandleden wouden ook wel liever Burn Panda en jullie hebben mee beslist! Dank U (Y)
    Groetjes Waldo en Daan


    Take my hand tonight

    Heb ik al gestuurd x']


    A. ikmisje.

    Ik vind geeneen mooi eigenlijk x]

    breakout! ( punten op 10-6)

    painted break ( punten op 10-5 )

    zone officer ( punten op 10-5 )

    left angel ( punten op 10-5 )


    burn panda ( punten op 10-2 beetje kinderachtig! )


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Al gestuurd, Zone Officer vind ik de mooiste. Articifial Soldier zou ook kunnen, maar das al de titel van een album van Front Line Assembly >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het eigenlijk allemaal niets.


    Bored.

    Ik vind het eigenlijk allemaal niets.

    Met jou kan ik praten (:

    (...)
    Met jou kan ik praten (:


    het gaat niet om de naam maar om de muziek ; ) een naam boeit ook maar so what tokio hotel trekt ook op niet veel vind ik


    Take my hand tonight

    je moet je band :"Fairytail rocks' ,noemen(A)
    Nee ik heet helemaal heen Fairytail ,hoe kom je erbij >< (A)


    Crack a bottle

    Het gaat niet om de naam, maar om de muziek? Waarom geef je je band dan nog een naam? O.o


    Bored.

    Het gaat niet om de naam, maar om de muziek? Waarom geef je je band dan nog een naam? O.o

    OMdat dat anders so irrirant praat van
    :
    Welke band vind jij leuk.Jaa die ene,Welke? Week veel,die ene ,dat seg ik tog!


    Crack a bottle

    Het gaat niet om de naam, maar om de muziek? Waarom geef je je band dan nog een naam? O.o

    WEIRD.. ooit gehoord van ' De band zonder naam? '... weird! Ik bedoel niet dat de naam niet belangrijk is. maar de muziek is inderdaad veel belangrijker dan de naam.. Maar zonder naam is er toch ook geen band?


    Take my hand tonight

    (...)
    OMdat dat anders so irrirant praat van
    :
    Welke band vind jij leuk.Jaa die ene,Welke? Week veel,die ene ,dat seg ik tog!

    Maar als alles om de muziek draait heb je toch geen naam nodig? Dat weten mensen wel wie je bent door je nummers.


    Bored.

    (...)
    WEIRD.. ooit gehoord van ' De band zonder naam? '... weird! Ik bedoel niet dat de naam niet belangrijk is. maar de muziek is inderdaad veel belangrijker dan de naam.. Maar zonder naam is er toch ook geen band?

    Nou, de 'Zangeres zonder naam' was beroemd in Nederland. Maar dat was voor jouw tijd.
    Ook zonder naam kun je een band vormen ==' Als je alle instrumenten hebt en de spelers ben je in principe al een band.


    Bored.

    (...)
    Maar als alles om de muziek draait heb je toch geen naam nodig? Dat weten mensen wel wie je bent door je nummers.

    Hmm ,, Sommige liedjes hebben dezelfde titel?


    Crack a bottle

    Een naam is makkelijker, ik word liever ook Samantha/Aurelia genoemd ipv 'dat irritante mens dat zo hyper doet tijdens meetings'.


    No growth of the heart is ever a waste