• Wat vindt je van als een leraar zijn leerlingen uitscheld in klas?

    Want wij hadden vorig jaar een leraar en die heeft ons 4x uitgescholden
    en toen was er al iemand uitgestuurd
    maar toen schold die ons uit voor verwendenesten
    en toen zei er z'n meisje die al heel lang in mijn klas zit: U mag ons helemaal niet uitschelden, zegt die leraar ga er maar uit, zegt ze ik laat me er niet uitsturen door iemand die ons uitscheld en toen is de leraar iemand gaan op halen en is ze er uit gehaald en toen zei ik u scheld ons 4x uit en zei word eruit gestuurd dat vindt ik egt niet normaal zegt hij zo wil jij er ook uit? ik zeg zo met plezier toen ben ik de klas uitgelopen


    ~ $ ИИ $ ~

    haha lol, goede leraren zijn er volgens mij sowieso niet egt meer tegenwoordig, bij ons op sgool miss. 1 fzow...
    mjaa k vind da dus niej normaal neej:D

    xx.


    >>NeverGiveUp<<

    Ik zou mn hele klas meegenomen hebben naar buiten xd


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    dat doet onse techniek leraar..
    maar dat boeitme niet wnt al mijn leraren zijn k*t behalve mijn vorige tekenleraar en mijn natuurverkennings leraar.. xD


    We can only learn to love by loving.

    ja man hadden we een test van frans, maar de opgave stond ook in frans en der stond in MAJUSCULES (hoofdletters trouwens) ja hadden wij nog nooit van dat woord gehoord dus ik van Oké let's Fuck it en ik begin eraan. Tijdje later hoor ik soow die madam kei hard uitvliegen tegen een jongen van mijn klas had die zn oplossingen in kleine letters geschreven en die madam zei int frans : er staat duidelijk in de opgave hoe je het moet doen ! en dan toont ze dat ene woord MAJUSCULES aan, maar ja die begreep er nog niets vaan waarop ze zei PATAT ! ( die jongen is dik ja ) en scheurt ze zijn toets in 2, had hij 3 min. om helemaal opnieuw in te vullen --' wij zeiden zo tegen haar van : H moet hier alles in frans zeggen, mag jij ook wel moeite doen om hem als POMME DE TERE uit te schelden !


    All was well.

    Mijn leraar Maatschappij leer schold ons uit voor kut mormels. Maar dat bleek later een plan te zijn van al onze leraren zodat we ons beter zouden gedragen x'D


    Tears are crashing out of my eyes