• Wat vindt je van als een leraar zijn leerlingen uitscheld in klas?

    Want wij hadden vorig jaar een leraar en die heeft ons 4x uitgescholden
    en toen was er al iemand uitgestuurd
    maar toen schold die ons uit voor verwendenesten
    en toen zei er z'n meisje die al heel lang in mijn klas zit: U mag ons helemaal niet uitschelden, zegt die leraar ga er maar uit, zegt ze ik laat me er niet uitsturen door iemand die ons uitscheld en toen is de leraar iemand gaan op halen en is ze er uit gehaald en toen zei ik u scheld ons 4x uit en zei word eruit gestuurd dat vindt ik egt niet normaal zegt hij zo wil jij er ook uit? ik zeg zo met plezier toen ben ik de klas uitgelopen


    ~ $ ИИ $ ~

    Omg, best hard. Wij hebben ook een leraar wiskunde. Die vind ons domme mormels die niks hebben geleerd xd' best lachwekkend aangezien wij gymnasium doen en hij deed havo xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xD
    maar ik haat die leraar nog steeds gelukkig heb ik die niet meer:D


    ~ $ ИИ $ ~

    Onze Leraar scheld ons ook altijd uit
    En de Meest de BuitenLanders

    Vorig jaar zei een vrouw tegen een klasgenoot: Ben je nu echt zo dom als dat je eruit ziet?
    Ze kreeg er een fikse waarschuwing voor.


    No growth of the heart is ever a waste

    xD
    maar ik haat die leraar nog steeds gelukkig heb ik die niet meer:D

    Wees blij.
    Die wiskunde leraar is wel aardig en grappig. En hij legt goed uit dus dat is wel fijn. xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik haat leraren die leerlingen uitschelden
    maar die leraar die ik vorig jaar had ging naar zijn les nog even naar onze mentor om te liegen dat wij hem uitscholden:S en hij niks gedaan heeft
    hij draaide het gewoon om


    ~ $ ИИ $ ~

    (...)
    Wees blij.
    Die wiskunde leraar is wel aardig en grappig. En hij legt goed uit dus dat is wel fijn. xd'


    wij hebben meestal na gym wiskunde en die leraar die let nooit op de klok dus we komen meest een kwartier later binnen gelopen xD en hij laat ook niemand nakomen of hij stuurd er ook niemand uit


    ~ $ ИИ $ ~

    precies het juiste antwoord ;]

    verfuckte leraren ook tegenwoordig..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ohh , mijn natuurkunde leraar schold iemand uit voor domme trien..

    Mijn frans lerares noemde mij dom kind , omdat ik even niet oplette..

    En mijn duits leraaar noemt ons altijd domme varkens.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    wij hebben meestal na gym wiskunde en die leraar die let nooit op de klok dus we komen meest een kwartier later binnen gelopen xD en hij laat ook niemand nakomen of hij stuurd er ook niemand uit


    Mazzel wij worden er daar wel snel uitgetuurd 1 keer riep die zo kei hard door de klas: ''Ja sander ga je maar melden!'' die jongen zo heel droog: ''Oke.'' en hij loopt richting de door iedereen ws echt heel erg geschrokken hoor je zo vet kalm: ''Oké, ga maar weer zitten.''

    En onze leraar latijn heeft een soort zwarte lijst waar je naam op komt te staan als je, je niet kan gedragen xd' Ook geweldig :d'

    En onze Franse lerares roept altijd: ''Het was veel rustiger toen je ziek was!'' of ''Jullie zijn niet slim!''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    wij hebben meestal na gym wiskunde en die leraar die let nooit op de klok dus we komen meest een kwartier later binnen gelopen xD en hij laat ook niemand nakomen of hij stuurd er ook niemand uit

    Zo eentje hebben wij voor geschiedenis/maatschappij. Echt handig. Je kan gewoon een half uur blijven kletsen zonder dat je wordt opgeschreven. Ik durf zelfs stellig te beweren dat je uberhaupt niet wordt opgeschreven. Ik was eens een paar uur afwezig voor de schoolkrant (4 uur in totaal), bleek dat ik van die 4 uur maar 1 keer was opgeschreven. En nee, niet door mn geschiedenis/maatschappij leraar. ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Verwende nesten is niet eens zo erg.
    Vorig jaar had ik een gestoorde geschiedenislerares.
    Dat mens schold me uit voor blonde troela en domme geit terwijl ik ongeveer de beste punten voor geschiedenis had van de klas. =='
    'Godverdomme stelletje rotjongeren, rot op, mijn les uit!'
    'Stelletje loser, niets gaat er van jullie worden. NIETS, zeg ik jullie! Gewoon kansloos. Ja, dat zijn jullie'
    'Rotkinderen, en Jolien scheer dat domme rotblonde haar van je af, dan zie je er misschien wat slimmer uit.'
    Ja, zo verliep een normale les geschiedenis bij ons. Ik vraag me af waarom ze zo op me zeikte?

    Verwende nesten is niet eens zo erg.
    Vorig jaar had ik een gestoorde geschiedenislerares.
    Dat mens schold me uit voor blonde troela en domme geit terwijl ik ongeveer de beste punten voor geschiedenis had van de klas. =='
    'Godverdomme stelletje rotjongeren, rot op, mijn les uit!'
    'Stelletje loser, niets gaat er van jullie worden. NIETS, zeg ik jullie! Gewoon kansloos. Ja, dat zijn jullie'
    'Rotkinderen, en Jolien scheer dat domme rotblonde haar van je af, dan zie je er misschien wat slimmer uit.'
    Ja, zo verliep een normale les geschiedenis bij ons. Ik vraag me af waarom ze zo op me zeikte?

    ö lekker dan zeg. Misschien heeft dat te maken dat ze niet tegen mensen met blond haar kan? een trauma n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Brrr..wat haat ik leraren toch.
    Jij mag ze nooit uitschelden,maar als zij jou uitschelden is het de normaalste zaak van de wereld >.<


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    Mazzel wij worden er daar wel snel uitgetuurd 1 keer riep die zo kei hard door de klas: ''Ja sander ga je maar melden!'' die jongen zo heel droog: ''Oke.'' en hij loopt richting de door iedereen ws echt heel erg geschrokken hoor je zo vet kalm: ''Oké, ga maar weer zitten.''

    En onze leraar latijn heeft een soort zwarte lijst waar je naam op komt te staan als je, je niet kan gedragen xd' Ook geweldig :d'

    En onze Franse lerares roept altijd: ''Het was veel rustiger toen je ziek was!'' of ''Jullie zijn niet slim!''


    Wij hebben z'n vak dat is aarderijkskunde geschiedenis en econemie in 1 vak

    ik zit dan meestal met me Beste Vrienden

    We hebben dan een groepje van 4 bij het raam

    aan de ene kant zitten Felicia & soms mandy
    en aan de andere kant ik & kim
    wij zitten alleen maar te praten en niet werken en dan de volgende les ook ons huiswerk niet af xD
    die leraar heeft een lijst op het bord De ene kant Nablijven en de andere kant goed gewerktxD
    ik kim felicia & mandy staan heel vaak op de kant nablijven alleen dan zegt die als de les nog maar een kwartier is wie nu goed werkt gaat van het nablijf bord af dus gaan we doen alsof we druk aan het werk zijn en dan hoeven we niet na te komen xD


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~