• Wat vindt je van als een leraar zijn leerlingen uitscheld in klas?

    Want wij hadden vorig jaar een leraar en die heeft ons 4x uitgescholden
    en toen was er al iemand uitgestuurd
    maar toen schold die ons uit voor verwendenesten
    en toen zei er z'n meisje die al heel lang in mijn klas zit: U mag ons helemaal niet uitschelden, zegt die leraar ga er maar uit, zegt ze ik laat me er niet uitsturen door iemand die ons uitscheld en toen is de leraar iemand gaan op halen en is ze er uit gehaald en toen zei ik u scheld ons 4x uit en zei word eruit gestuurd dat vindt ik egt niet normaal zegt hij zo wil jij er ook uit? ik zeg zo met plezier toen ben ik de klas uitgelopen


    ~ $ ИИ $ ~

    (...)

    Wij hebben z'n vak dat is aarderijkskunde geschiedenis en econemie in 1 vak

    ik zit dan meestal met me Beste Vrienden

    We hebben dan een groepje van 4 bij het raam

    aan de ene kant zitten Felicia & soms mandy
    en aan de andere kant ik & kim
    wij zitten alleen maar te praten en niet werken en dan de volgende les ook ons huiswerk niet af xD
    die leraar heeft een lijst op het bord De ene kant Nablijven en de andere kant goed gewerktxD
    ik kim felicia & mandy staan heel vaak op de kant nablijven alleen dan zegt die als de les nog maar een kwartier is wie nu goed werkt gaat van het nablijf bord af dus gaan we doen alsof we druk aan het werk zijn en dan hoeven we niet na te komen xD


    Hahaha zoiets hadden wij ook met onze engels lerares:P Maar dan erger.Als je gewoon iritant was kreeg je een streepje en dat betekende dat je een uur moest nablijven..En als je dan nog een streepje kreeg werden het 2 uren>.< Maar wij haatten haar dus heel erg,wij hebben haar een keer aan het janken gemaaktxD verdiende ze ook wel ;P nu werkt ze niet meer bij ons op school.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Verwende nesten is niet eens zo erg.
    Vorig jaar had ik een gestoorde geschiedenislerares.
    Dat mens schold me uit voor blonde troela en domme geit terwijl ik ongeveer de beste punten voor geschiedenis had van de klas. =='
    'Godverdomme stelletje rotjongeren, rot op, mijn les uit!'
    'Stelletje loser, niets gaat er van jullie worden. NIETS, zeg ik jullie! Gewoon kansloos. Ja, dat zijn jullie'
    'Rotkinderen, en Jolien scheer dat domme rotblonde haar van je af, dan zie je er misschien wat slimmer uit.'
    Ja, zo verliep een normale les geschiedenis bij ons. Ik vraag me af waarom ze zo op me zeikte?

    wat een rot leraar:S daar tegenover is die rot leraar van mij nog niet zo erg

    maar wij hadden wel een andere leraar die zei altijd
    herfstfiguren tegen ons
    want hij mag geen eikels zeggen dus dan zegt die dat
    maar die leraar hebben we ook niet meer
    maar die leraar kon ook wel aardig zijn

    Maar onze Mentor die laat ons wel vaak in de pauze zitten of na school


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~

    (...)

    Wij hebben z'n vak dat is aarderijkskunde geschiedenis en econemie in 1 vak

    ik zit dan meestal met me Beste Vrienden

    We hebben dan een groepje van 4 bij het raam

    aan de ene kant zitten Felicia & soms mandy
    en aan de andere kant ik & kim
    wij zitten alleen maar te praten en niet werken en dan de volgende les ook ons huiswerk niet af xD
    die leraar heeft een lijst op het bord De ene kant Nablijven en de andere kant goed gewerktxD
    ik kim felicia & mandy staan heel vaak op de kant nablijven alleen dan zegt die als de les nog maar een kwartier is wie nu goed werkt gaat van het nablijf bord af dus gaan we doen alsof we druk aan het werk zijn en dan hoeven we niet na te komen xD


    oeeh :'D
    Mijn geschieddenis leraar is cool wij lachen de hele les en ik praat altijd tegen de mensen die moetten nablijven er was zo'n jongen waar we de hheletijd over praatte en die tikte dus met zijn pen op tafel het gesprek ging zo.

    *tik tik*
    Ik: ''Jongetje kan je even stoppen met je pen te tikken?''
    *geen andwoord tik tik*
    Ik: ''Jongetje kan je even stoppen met je pen te tikken?''
    *heleboel gelach*
    *tik tik*
    Ik:''Jongetje ik vroeg wat, kan je even naar me luisteren?''
    *doodsestilte*
    Ik: ''Wat fijn dat je naar me luistert!''
    *Nog meer gelach*

    En toen ik wou weten hoe die heetten negeerde die me :'( Naja het was echt heel grappig en toen ging de bel hoorde je hem. ''He, he eindelijk ik dacht dat er nooit een eind aan zou komen!'' en toen moesten we nog harder lachen x')
    En die leraar vind dat dus niet erg al verkletsen wij de hele les het kan hem geen reed schelen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Hahaha zoiets hadden wij ook met onze engels lerares:P Maar dan erger.Als je gewoon iritant was kreeg je een streepje en dat betekende dat je een uur moest nablijven..En als je dan nog een streepje kreeg werden het 2 uren>.< Maar wij haatten haar dus heel erg,wij hebben haar een keer aan het janken gemaaktxD verdiende ze ook wel ;P nu werkt ze niet meer bij ons op school.

    Wij hadden z'n lerares voor engels
    we hebben nu een andere die zegt zo wat hebben jullie van die leraar van vorig jaar geleerd wij zo NIKS
    we konde vorig jaar bij lerares:
    Afkijken onder een toets
    in je boek kijken onder een toets
    grapjes uithalen
    praten
    het was altijd heel rumoerig
    1x hebben we haar wijs gemaakt dat de stroom uitviel telkens als er iemand naar de wc moest dee die het zonne scherm iets omlaag en deed de lichten uit en dan kwam die gene weer naar binne en deed de lamp weer aan xD


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~

    (...)
    Wij hadden z'n lerares voor engels
    we hebben nu een andere die zegt zo wat hebben jullie van die leraar van vorig jaar geleerd wij zo NIKS
    we konde vorig jaar bij lerares:
    Afkijken onder een toets
    in je boek kijken onder een toets
    grapjes uithalen
    praten
    het was altijd heel rumoerig
    1x hebben we haar wijs gemaakt dat de stroom uitviel telkens als er iemand naar de wc moest dee die het zonne scherm iets omlaag en deed de lichten uit en dan kwam die gene weer naar binne en deed de lamp weer aan xD

    Geniaal :d' Bij een mondeling frans kunnen wij boekken open houden een s.o. zat een jongen alles over te schrijven uit zijn boek. En ze is bijna huilend weg gegaan en heeft al 2 x in der broek gepist :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    oeeh :'D
    Mijn geschieddenis leraar is cool wij lachen de hele les en ik praat altijd tegen de mensen die moetten nablijven er was zo'n jongen waar we de hheletijd over praatte en die tikte dus met zijn pen op tafel het gesprek ging zo.

    *tik tik*
    Ik: ''Jongetje kan je even stoppen met je pen te tikken?''
    *geen andwoord tik tik*
    Ik: ''Jongetje kan je even stoppen met je pen te tikken?''
    *heleboel gelach*
    *tik tik*
    Ik:''Jongetje ik vroeg wat, kan je even naar me luisteren?''
    *doodsestilte*
    Ik: ''Wat fijn dat je naar me luistert!''
    *Nog meer gelach*

    En toen ik wou weten hoe die heetten negeerde die me :'( Naja het was echt heel grappig en toen ging de bel hoorde je hem. ''He, he eindelijk ik dacht dat er nooit een eind aan zou komen!'' en toen moesten we nog harder lachen x')
    En die leraar vind dat dus niet erg al verkletsen wij de hele les het kan hem geen reed schelen!


    XD

    iemand uit de klas moest een keer in de opvang nakomen maar z'n brugklas 1tgk die had nog les toen wij vrij waren toen zat zei gewoon het hele uur daar en toen zat in die opvang gewoon bijna heel 1tgk die waren er allemaal uitgestuurd xD

    bij die ene leraar bij techniek werd ik een keer uit gestuurd (ik werd daar bijna altijd uitgestuurd ik heb geen techniek meer Gelukkig klote vak) ik kom de opvang binnen gelopen vraagt die leraar van de opvang waarom ben je er uit gestuurd ja weet ik niet ik stond te praten met een meisje uit me klas(mandy) en toen werd ik er uit gestuurd xD


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~

    (...)
    Wij hadden z'n lerares voor engels
    we hebben nu een andere die zegt zo wat hebben jullie van die leraar van vorig jaar geleerd wij zo NIKS
    we konde vorig jaar bij lerares:
    Afkijken onder een toets
    in je boek kijken onder een toets
    grapjes uithalen
    praten
    het was altijd heel rumoerig
    1x hebben we haar wijs gemaakt dat de stroom uitviel telkens als er iemand naar de wc moest dee die het zonne scherm iets omlaag en deed de lichten uit en dan kwam die gene weer naar binne en deed de lamp weer aan xD


    Okeee , zij was dan heeel erg dom >.<
    Ik had vorig jaar een wiskunde leraar,hij was pas dom.Onbelievble gewoon.Ik schreef alles over waar hij bij was hij zei : Moet je zelf weten. En als wij een toets hadden mocht je gewoon afkijken.Hij was echt gek gewoon,Je leerde geen flikker..Hij nam zijn laptop mee en ging chatten terwijl hij dingen hoorde uit te leggen.Het ging zo : iedereen zitten , Ga je werk afmaken. En dan zat hij maar een beetje doelloos aan zijn bureautje te chatten.En niemand nam hem uberhaupt serieus. Een jongen vroeg : 'meneer bent u wel eens in een hoerentent geweest?' Hij : 'Jaaa tuurlijk' jongen : 'Bent u getrouwd dan?' Hij : 'Ja , maar 1 vrouw is toch niet genoeg>.<' Brrr. Ik ben zo blij dat ik hem niet meer heb!


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)

    XD

    iemand uit de klas moest een keer in de opvang nakomen maar z'n brugklas 1tgk die had nog les toen wij vrij waren toen zat zei gewoon het hele uur daar en toen zat in die opvang gewoon bijna heel 1tgk die waren er allemaal uitgestuurd xD

    bij die ene leraar bij techniek werd ik een keer uit gestuurd (ik werd daar bijna altijd uitgestuurd ik heb geen techniek meer Gelukkig klote vak) ik kom de opvang binnen gelopen vraagt die leraar van de opvang waarom ben je er uit gestuurd ja weet ik niet ik stond te praten met een meisje uit me klas(mandy) en toen werd ik er uit gestuurd xD


    xd' wij moetten altijd zo heel achterlijk formulier invullen met je verhaal waarom je der bent uitgetuurt en dan bepaalt de leraar je straf xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Geniaal :d' Bij een mondeling frans kunnen wij boekken open houden een s.o. zat een jongen alles over te schrijven uit zijn boek. En ze is bijna huilend weg gegaan en heeft al 2 x in der broek gepist :Y)


    Had die leraar in zijn broek gepist?
    dan is het wel egt een kleuterxD

    Wij hebben voor klas 2 moeten kiezen uit Verzorging of techniek ik had verzorging gekozen omdat techniek dom en die leraren zijn stom en ik had nooit iets gemaakt bij techniek of ik heb nooit iets ingevuld alles had deed ik op het laatste moment
    maar we hebben op maandag 3de en 4de uiterlijkeverzorging(dus massage en kapper enzo) toen viel dat uit de techniek kinderen hadden gewoon les maar toen kreeg verzorging onze mentor van vorig jaar als inval en moest we maar dat combi vak doen en wij hebben de hele les verpest voor haar xD want wij haten dat mens xD

    Wij hebben 19 kinderen in de klas waarvan 12 verzorging doen waaronder 9 meisje en 3 jongens en de rest van de 7 jongens doen techniek


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~

    (...)

    Had die leraar in zijn broek gepist?
    dan is het wel egt een kleuterxD

    Wij hebben voor klas 2 moeten kiezen uit Verzorging of techniek ik had verzorging gekozen omdat techniek dom en die leraren zijn stom en ik had nooit iets gemaakt bij techniek of ik heb nooit iets ingevuld alles had deed ik op het laatste moment
    maar we hebben op maandag 3de en 4de uiterlijkeverzorging(dus massage en kapper enzo) toen viel dat uit de techniek kinderen hadden gewoon les maar toen kreeg verzorging onze mentor van vorig jaar als inval en moest we maar dat combi vak doen en wij hebben de hele les verpest voor haar xD want wij haten dat mens xD

    Wij hebben 19 kinderen in de klas waarvan 12 verzorging doen waaronder 9 meisje en 3 jongens en de rest van de 7 jongens doen techniek

    Haha geniaal ik evrkloot zovaak lessen :Y)

    Maar je echt ze had in der broek gepist xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    xd' wij moetten altijd zo heel achterlijk formulier invullen met je verhaal waarom je der bent uitgetuurt en dan bepaalt de leraar je straf xd'


    wij moet als straf die hele les in de opvang zitten en dan ook nog 1 uur nakomen
    maar telkens als je een datum moet afspreken voor waarneer je moet nakomen heb ik gezegt ik ga niet nakomen om dat ik stond te praten en daarna liep ik weg xD kon die ook niet zeggen dat ik me afspraken niet nakwam of ik ging express als ik moet nakomen naar de tandarts xD en dan maak ik nooit een andere datum waarop ik moet nakomen xD


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~

    (...)

    wij moet als straf die hele les in de opvang zitten en dan ook nog 1 uur nakomen
    maar telkens als je een datum moet afspreken voor waarneer je moet nakomen heb ik gezegt ik ga niet nakomen om dat ik stond te praten en daarna liep ik weg xD kon die ook niet zeggen dat ik me afspraken niet nakwam of ik ging express als ik moet nakomen naar de tandarts xD en dan maak ik nooit een andere datum waarop ik moet nakomen xD

    Haha wel slim xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Haha geniaal ik evrkloot zovaak lessen :Y)

    Maar je echt ze had in der broek gepist xd'


    ik doe meestal togh niks in die lessen behalve nederlands want daar moet je wel anders moet je in de pauze blijven zitten en anders na school

    wij hebben 5 uur gym in de week
    en ik mandy kim en felicia zitten meestal gewoon te praten en te zitten op de matten en al we een keer te lui zijn trekken we onze gym broek(jogging broek) gewoon over onze gewone broek aan xD en dan late we gewoon onze t-shirt aan en trekken we alleen gym schoenen aanxD maar waarom omkleden als je togh de hele gym les niks doet xD


    ~ $ &#1048;&#1048; $ ~

    mijn leraren schelden eigenlijk best veel... alleen is het meestal als grapje bedoeld.
    als ze egt te ver gaan laat de klas het wel weten;)


    I am an idiot, I move.

    Wy lopen dan gewoon de klas uit , naar de directrice x') dan hebben we lekkr géén les x)


    Jullie zullen altyd by ons blyven x