• hier komt het, ik weet wat!
    goed, laatst zei mijn leraar levens beschouwing echt iets ergs.
    okee, hij is van nature al een racist, maar hij zei serieus;
    "ik vind dat alle marokanen en turken het land uitmoeten!"
    en wij hebben marokaanse en turkse kindjes in onze klas, echt,ik vind dat niet normaal.
    bedoel, dat zeg je toch niet als leraar?! Of wel soms?


    You move me ......... Kurt

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Ja, dat doe ik zeker, tot wat je nu hebt geschreven in deze topic, kom je zo over bij mij en volgens mij ook bij de meeste mensen van Q.

    Nee, dat zei je helemaal niet. O.o
    Ik ga hiermee stoppen! -.-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    BadThoughts schreef:
    (...)
    Ja, ga jij maar baas spelen over mijn karakter! O.o


    Dit had je gezegd, -.- ''Baas spelen over je karakter,'' niet gaan bepalen wat je gaat doen.

    Maar wat maakt het uit.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2009 - 20:34 ]


    You can run but not hide

    VogueStyle schreef:
    Nederland is gewoon racistish

    @JustLikeYou: Doe ff rustig dom wijf, jeetje op Q zitten niet alleen maar Nl en Belgen. Dus denk ff na voordat je iets zegt.

    joenge! laat die haar mening toch uiten!
    en wie noem je een dom wijf, kijk eerst naar jezelf, je kent ze niet eens!
    laat mensen toch hun mening uiten! als je nu racist bent, dan ben je dat als je dat niet bent, ja, dan ben je het niet he!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    joenge! laat die haar mening toch uiten!
    en wie noem je een dom wijf, kijk eerst naar jezelf, je kent ze niet eens!
    laat mensen toch hun mening uiten! als je nu racist bent, dan ben je dat als je dat niet bent, ja, dan ben je het niet he!


    Laat mij mening dan ook even uiten ja. Je hoeft niet zo raar te reageren. tggg


    You can run but not hide

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Laat mij mening dan ook even uiten ja. Je hoeft niet zo raar te reageren. tggg

    joenge, als je comentaar geeft moet je er wel tegen kunnen he! je mag je mening uiten, maar je moet ni direct schelden hoor :S


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    (...)
    joenge, als je comentaar geeft moet je er wel tegen kunnen he! je mag je mening uiten, maar je moet ni direct schelden hoor :S

    Lees ff wat zei allemaal zeggen.Kut marokanen en zo,nee dat is geen schelden dat mag wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Inspiration schreef:
    (...)
    joenge, als je comentaar geeft moet je er wel tegen kunnen he! je mag je mening uiten, maar je moet ni direct schelden hoor :S


    Doe ik dat dan bij jou?
    Sorry hoor maar mijn ouder komen uit amerika, ik ben ook een buiterlander. Dus hoe zou jij reageren als iemand iets over jou afkomst zou zeggen? En mijn beste vriendin is marrokaan.


    You can run but not hide

    Luctus schreef:
    (...)
    Lees ff wat zei allemaal zeggen.Kut marokanen en zo,nee dat is geen schelden dat mag wel.

    goh.. mensen! iedereen is anders, je bent het of niet! en ja, dat had ik niet gelezen, maar ik wist wat ze geschreven hadden!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Doe ik dat dan bij jou?
    Sorry hoor maar mijn ouder komen uit amerika, ik ben ook een buiterlander. Dus hoe zou jij reageren als iemand iets over jou afkomst zou zeggen? En mijn beste vriendin is marrokaan.

    Je bent geen buitenlander als je het belgies of nederlands staatsburgerschap heb(wat jij hebt neem ik aan) Je bent alleen maar allochtoon.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ja, je mag je mening hebben. Maar om te zeggen dat ALLE buitelanders gewoon kut zijn en ze moeten oprotten naar hun eigen land, dát noem ik niet normaal meer.

    En omdat lang niet alle buitenlanders zo schoftig zijn. Zoiets, wat vinden jullie van mij? Ik ben namenlijk half Turks. Mijn vriendin is Turk, héél aardig en heel enthausiast over alles. Mijn andere vriendin is Marokkaans en ze is een heel spontaan en gezellige meid. En mijn vader ruleert gewoon en mijn familie ook. DUS SHUT THE F*CK UP OVER BUITENLANDERS DAN ZE ALLEMAAL KUT ZIJN.

    ARGH.


    I live for the applause, you will die for it.

    Inspiration schreef:
    (...)
    goh.. mensen! iedereen is anders, je bent het of niet! en ja, dat had ik niet gelezen, maar ik wist wat ze geschreven hadden!


    Nu weet je het dus wel!
    Eerst goed lezen voordat je iemand meteen gaat beoordelen!


    You can run but not hide

    Iedereen mag zijn mening zeggen,maar iedereen heeft het recht om te wonen en te leven waar hij wil.(this dak het moest leren dat ik het weet!)
    En als leerkracht zou ik dat niet echt zeggen als er buitelandse kinderen in de klas zitten.
    En zielig van die 'stoere'jongens.

    VogueStyle schreef:
    (...)

    Nu weet je het dus wel!
    Eerst goed lezen voordat je iemand meteen gaat beoordelen!

    ja, ma je zegt da zei schelden, je scheld zelf, je bent niet anders hoor! :S


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik ben enkel tegen de marokkanen en turken. That's it.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mensen laat iedereen toch zijn mening zeggen!
    Als BadThoughts haar mening nu zo is.
    Hoeven jullie haar toch niet zo aan te vallen.


    I need you like a heart needs a beat