BadThoughts schreef:
(...)
De wijk waarin mijn grootouders wonen was het vroeger een zalige buurt. Vriendelijke Belgen, allemaal. Nu, allemaal domme en heel erg onvriendelijke marokkanen. Weetje wat voor kuttigs ze deden bij hen?
Ze kwamen even doodleuk aanbellen en zeggen; "Wanneer gaan jullie verhuizen? Dat huis is toch te groot voor jullie?"
Pardon? Die dikke assholes/klootzakken gaan er echt over, ik zweer het!
Als ze per sé willen dat hun kutvriendjes er komen bijwonen dat ze dan terug naar hun eigen rotland gaan he.
Mijn papa heeft Parijs-Dakar uitgereden en is dus ook door Marokko gereden. Daar wonen precies dezelfde mensen.
10-12 jarige die mensen bekogelen met stenen. Iemand van de crew werd aangevallen met een sabel.
Ze zijn allemaal hetzelfde!
Yeah, kom maar op met al die tegenreacties.
Je kan niet iedereen over een kam schreren. Ik woon in een marokanen buurt(ben het zelf niet), ik weet hoe die mensen zijn. Ze zijn juist veel socialer,aardiger, liever zelfs dan de meeste autochtonen!
ALs jij emigreert wil je toch ook niet dat er mensen zo over jouw praten omdat een paar Belgen zo aso/gek zijn? Omdat een paar het voor de rest verpesten? Nee tuurlijk niet,dan word je boos.
Er zijn een paar die slecht in het nieuws komen,die zich slecht gerdagen en dan is iedereen zo? ALs dat zo is dan is de hele mensheid aso onaardig of weet ik allemaal,wand we zijn allee maal mensen.Iedereen is anders maar dat betekent niet dat idereen uit een ander land meteen aso ofzo is.
We kunnen de mensen die zich moeten aanpassen wel overal de schuld van geven en zeggen dat 'zij' de sl;echterikken zijn,maar dat heeft geen zin,dat is onzin. We kunnen wel beter
Kom op zeg. We zijn allemaal mensen!!
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall