• http://www.quizlet.nl/best.php

    Op de 3e plaatst staat mijn stand alone:

    Meisje je bent prachtig!

    Ik wil iedereen bedanken voor de lieve reacties en de stemmen.

    loves, Renée.

    Edit:

    Sommige mensen zijn laag en gunnen je de 3e plaatst niet. Hup, Pats, Boem een 1 erbij en door de andere 10'en toch nog de laatste plaats op de 1e pagina.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ?
    Je staat niet op de derde plaats.
    Bij mij dan.
    xoxo'


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Je staat op de 2e pagina,
    but.
    je hebt het verdient, meisje<3

    Ö Dan ga ik hem ook ff lezen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Edit: Hij stand op de 3e plaats ö


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Bij mij staat hij zelfs niet op de 2e pagina?Ö


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik zie hem al op de lyst. Hy staat op de 1e pagina. Helemaal onderaan, einde van de pagina.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Edit: Hij stand op de 3e plaats ö

    Dude, volgens my zit er hier op Q. gewoon iedereen van die lyst lage cyfers te geven! Ik had eerst allemaal 10en en toen plots lager! >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dude, volgens my zit er hier op Q. gewoon iedereen van die lyst lage cyfers te geven! Ik had eerst allemaal 10en en toen plots lager! >,<

    Ja dat is echt kut laatst stond ik met al mijn serie's bovenaan de lijst enzo. Zo woosh allemaal een 1 weg 10.0 gemiddeld dag dag 1e plek.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja dat is echt kut laatst stond ik met al mijn serie's bovenaan de lijst enzo. Zo woosh allemaal een 1 weg 10.0 gemiddeld dag dag 1e plek.

    Daarom dus, ik vind dat echt ****. Eerst allemaal 10en en dan plots iemand die jaloers is en gewoon een 1 geeft ofzo.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Daarom dus, ik vind dat echt ****. Eerst allemaal 10en en dan plots iemand die jaloers is en gewoon een 1 geeft ofzo.

    Ja dat is zo stom ik heb der al een paar keer een klachten topic over gemaakt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja dat is zo stom ik heb der al een paar keer een klachten topic over gemaakt.

    Gaat toch niks helpen. Gewoon hopen dat de rest wel 10en geeft.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Gaat toch niks helpen. Gewoon hopen dat de rest wel 10en geeft.
    Ja inderdaad :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Ja inderdaad :'D

    DUDE :Y)GEEF ONS ALLEMAAL 10en! <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    WHAAAAAAAAAAA!! :')

    wat super.<3 heb je verdient met je stand-alone! :')


    Love is in the air'<3

    WHAAAAAAAAAAA!! :')

    wat super.<3 heb je verdient met je stand-alone! :')

    Ze staat niet meer op de 3e. Ze staat wel op de 1e pagina, maar onderaan helemaal.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3