• Hallo daar achter jullie computerschermpjes ^-^ Ik ga hier ff mijn meningen verkondigen. ^-^ Ok ding 1:

    Weetje wat ik like k*t vind soms aan deze site? Nee wel lees dan verder ^-^ Ok mensen, hier zitten van die kindjes die denken dat álle mensen die hier een topic openen over dat ze thuis of in de vriendenkring problemen hebben en zich down voelen, dan gaan die k*tkinders van hier [/sommige] zeggen van: 'Ohmygoowd! Domme aandachtsttrekker! Omg zoek een leven ofsoo --'" En daar kan Annelies niet tegen cus ik heb zoveel ervaring met zulke problemen en wéét dat de mensen die dat hier zetten alleen maar vragen om raad en ze-ker geen aandacht willen. Altans, sommige maar ok er zijn ook sommige die het echt doen om aandacht te trekken maar tóch de meeste volgens mij niet. Zij hebben écht een probleem en willen dat met ons bespreken zodat wij hun moed kunnen geven ^-^


    Think about it =D
    EDIT
    Ik spreek niet over álle mensen hier, er zijn hier gewoon sommige get it?

    xoxo'

    Ik vind het trouwens onnozel om op je profiel te zetten dat je TH niet goed vind >< Ik ga toch ook niet alle bands die ik niet leuk vind op mn profiel zetten, dat boeit niemand :p

    Maar ben het met je eens (: Ik het begin ergerde ik me er niet aan, maar nu wel n_n


    -

    Ik vind het trouwens onnozel om op je profiel te zetten dat je TH niet goed vind >< Ik ga toch ook niet alle bands die ik niet leuk vind op mn profiel zetten, dat boeit niemand :p

    Maar ben het met je eens (: Ik het begin ergerde ik me er niet aan, maar nu wel n_n


    Yay!
    En ik denken dat ik zo hard zeurde Ö

    Had ik ook al een topic over gemaakt.

    True. Hoe kun jij nu voor een ander beoordelen dat diegene puur aandachttrekt. Kijk, als diegene nu het ene probleemtopic na het andere opent dan zou ik ook mn wenkbrauw optrekken maar diegene wil vaak alleen geholpen worden en reacties als 'wtf aandachttrekker >.<' helpen niet echt..


    No growth of the heart is ever a waste