• Hallo daar achter jullie computerschermpjes ^-^ Ik ga hier ff mijn meningen verkondigen. ^-^ Ok ding 1:

    Weetje wat ik like k*t vind soms aan deze site? Nee wel lees dan verder ^-^ Ok mensen, hier zitten van die kindjes die denken dat álle mensen die hier een topic openen over dat ze thuis of in de vriendenkring problemen hebben en zich down voelen, dan gaan die k*tkinders van hier [/sommige] zeggen van: 'Ohmygoowd! Domme aandachtsttrekker! Omg zoek een leven ofsoo --'" En daar kan Annelies niet tegen cus ik heb zoveel ervaring met zulke problemen en wéét dat de mensen die dat hier zetten alleen maar vragen om raad en ze-ker geen aandacht willen. Altans, sommige maar ok er zijn ook sommige die het echt doen om aandacht te trekken maar tóch de meeste volgens mij niet. Zij hebben écht een probleem en willen dat met ons bespreken zodat wij hun moed kunnen geven ^-^


    Think about it =D
    EDIT
    Ik spreek niet over álle mensen hier, er zijn hier gewoon sommige get it?

    xoxo'

    Ik vind het trouwens onnozel om op je profiel te zetten dat je TH niet goed vind >< Ik ga toch ook niet alle bands die ik niet leuk vind op mn profiel zetten, dat boeit niemand :p

    Maar ben het met je eens (: Ik het begin ergerde ik me er niet aan, maar nu wel n_n


    -

    Ik vind het trouwens onnozel om op je profiel te zetten dat je TH niet goed vind >< Ik ga toch ook niet alle bands die ik niet leuk vind op mn profiel zetten, dat boeit niemand :p

    Maar ben het met je eens (: Ik het begin ergerde ik me er niet aan, maar nu wel n_n


    Yay!
    En ik denken dat ik zo hard zeurde Ö

    Had ik ook al een topic over gemaakt.

    True. Hoe kun jij nu voor een ander beoordelen dat diegene puur aandachttrekt. Kijk, als diegene nu het ene probleemtopic na het andere opent dan zou ik ook mn wenkbrauw optrekken maar diegene wil vaak alleen geholpen worden en reacties als 'wtf aandachttrekker >.<' helpen niet echt..


    No growth of the heart is ever a waste

    you're right![vind ik!] sommige zitten echt met een probleem, ze zeggen toch niet voor niets help...{staat meestal in die titels...xD}... en als het nep is.... miss leest iemand het die wel dat probleem heeft.... ik vind dat je iemand niet zomaar af kan kraken!
    xx

    Annelies heeft een goede mening, want Barbara deelt annelies haar mening. :'D

    Annelies is geniaal en weet waarsgynlyk wel hoe ik er over denk n_n


    We can only learn to love by loving.

    Gelijk heb je!! Want het is moeilijker om dat te gaan zeggen tegen mensen die je kent! En hier op deze site, ken je bijna niemand persoonlijk, en is het makkelijker om je problemen kwijt te kunnen! [/mening] Dus.. Ik vind dat je gelijk hebt! Er zijn natuurlijk van die mensen die aandacht zoeken, maar njah.. Dat kun je moeilijk ook tegen houden! oO

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    You're right. Niet iedereen zoekt aandacht, want sommigen menen het ook. Ze moeten zich voorstellen dat zý in situatie zitten.. Hoe zy zich dan zou voelen. Dat weten ze wat iemand doormaakt. (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whoozaa er is iemand die mijn naam kent die ik denk ik zelf nog niet helemaal goed ken x]
    Maar uhmm... Thanx ^-^