• Jezelf?

    Serieus, het klinkt dom, maar misschien is het wel héél praktisch. Als je bv. een mooi bericht naar iemand wil sturen, met veel kleuren enzo, kan je die dan beter eerst naar jezelf sturen om te zien of je het goed vindt?
    Zou dat niet handig zijn?

    Ook Unwritten zou het handig vinden.
    Omdat zij een aliën is en haar vaak verveelt.

    Srsly, niet om te zeveren of off-topic te gaan, ik ben heel serieus. Voor deze ene keer:Y)

    Ze meent het hoor. Want ik wil graag een PB naar mezelf sturen maar dat kan niet. *is bedroefd*

    Slaag het op in een worddocumentje?
    Maar het is inderdaad soms wel een handige functie. ^^

    Ja,goed idee.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik vind het ook een goed idee.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Of een preview, net als de forumberichten :)

    (Y)

    Goed idee =D
    En en en ,, Ik ook een aliën die mij vaak verveelt (A)
    Wnt wnt wnt ,, ENYA.. Wie schrijft het volgende deel dan >< maar like,Kom jij dan van ZoeZOE in de serie of netsoals mij van mars ><


    Crack a bottle

    Ik vind het handig ja. Zo kan je tenminste van te voren zien of je alles hebt goed geschreven en of je het toch lelijk vind.

    Hmmm, ik vind het eigenlijk niet echt nodig!ö
    Maarjah, ik hou mij ten eerste al niet bezig met die kleurtjes...
    Maar klinkt best dom als je een pb naar jezelf stuurt, of niet? :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmmm, ik vind het eigenlijk niet echt nodig!ö
    Maarjah, ik hou mij ten eerste al niet bezig met die kleurtjes...
    Maar klinkt best dom als je een pb naar jezelf stuurt, of niet? :'P

    Ik stuur via hotmail ook berichten naarmezelf><
    Like als ik iets wil onthouden fseu en ik heb geen pen bij de hand .. (A) Duss ik vind het wel slim bed8 X']


    Crack a bottle

    (...)
    Ik stuur via hotmail ook berichten naarmezelf><
    Like als ik iets wil onthouden fseu en ik heb geen pen bij de hand .. (A) Duss ik vind het wel slim bed8 X']

    Dat doe ik ook wel, als er echt iets is wat ik moet onthouden dan stuur ik dat vlug naar mezelf x)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Hmmm, ja, net als bij hyves als je iemand een krabbeltje stuurt dat het ernaast zo komt te staan. : D


    I recycle my thoughts.

    Btw, verplaatst naar suggesties.


    I recycle my thoughts.

    Nou, dat vind ik het eigenlijk gewoon handiger als er een preview komt, dus niet alleen bij forumberichten.
    x.


    ok

    Nou, dat vind ik het eigenlijk gewoon handiger als er een preview komt, dus niet alleen bij forumberichten.
    x.

    Inderdaad! Soms wil ik nog even nachecken of mijn bericht wel een beetje orderlijk is en niet zo'n chaos >.<


    No growth of the heart is ever a waste