• ik en Shanice [ik=yuara] gaan samen een quiz maken, en dat word de quiz van de eeuw!
    Maar dus.
    We hebben daar rollen voor nodig, twee voor nu, maar naarmate de quiz vordert zullen we er meer nodig hebben.
    Dit is wat we nu nodig hebben;

    Aankomende vriendin Georg.
    Aankomende vriendin Gustav.

    Veel eah?
    Het verhaal houden we nog even geheim, maar het heeft met TokioHotel, en internet te maken, wat wil je nog meer?
    Noujah, snel reageren!

    xoxo Yuara&Shanice.

    Eh, ja ook een tekstje. ^^
    de rest zetten wij er wel bij! ^^

    We hebben alleen nog die 2 rolllen nodig en dn kunnen we beginnen :D

    Ik wil wel info:
    Rol: Aankomende vriendin Georg
    Text:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben 19 jaar en geniet van mijn leven en ben altijd vrolijk
    Ik sta altijd klaar voor mijn vrienden
    Ik ben verslaafd aan lolly`s en kauwgom en muziek vadaar dat je mij niet snel de deur uit zie gaan zonder mp3
    Ik schrijf graag teksten en skaten vind ik ook wel leuk om in mijn vrije tijd te doen
    shoppen is niet echt iest wat ik graag doe maar als iemand vraagt of ik mee ga ga ik altijd wel mee voor de gezzeligheid
    Maar ik ga nu wand me mob gaat af doei doei <3


    You can't touch music but music touch you

    aankomende vriendin gustav
    tekstje:
    haii^^
    iCk ben Lindsey,19 jaartjes,Heb een hekel aan dikke nekken,ik ben nogal grappig en meliig,hou enorm veel van mu vriendjes,raak hun dus ook niet aan,of ik dOe je iets,maar ga je laten dOeii^^
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Rol; Aankomende vriendin Gussi

    Text;
    Hé! Ik ben Michelle en ben 19 jaar oud, ik hou ontzettend veel van dansen, zingen, kinderen en natuurlijk Gustav! Ehh... Oja! Ik rook en drink best veel, wat ik ontzettend vervelend vind verder is mijn karakter altijd vrolijk, soms arrogant en egoïstisch, bijdehand, sarcastisch, zorgzaam, behulpzaam, lief, betrouwbaar. Het mooiste aan mezelf vind ik m'n ogen. Ik heb een hekel aan; dikke mensen, mac donalds, insecten en alleen in het donker zijn. Ik hou van; italiaans eten, milkshakes, ijs, bloemkool en aardbeien met chocolade <3. Maar ik ga er weer vandoor! Tschüs!<33 xx.Michelle