• Ja ik kom heel vaak in gb's tegen of krijg van die berichten met:
    ''Jij bent mooi zullen we vrienden worden?''
    ''Hee jij bent emo dat ben ik ook zullen we vrienden worden?''
    ''Hoi, jij bent een mooie scene kid ik ben dat ook zullen we vrienden worden?''
    En bij Mods lees je dit vaak:
    ''Jij bent moderator zullen we vrienden worden?''

    Ik snap daar het nut niet van? Meestal zijn die meiden die dat vragen 8 á 9 jaar maar wat vinden jullie daar van en wat als jullie zo'n bericht krijgen en als je vrienden met iemand zou willen worden hoe doe jij dat dan?

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ja ik heb ook een kind van 9 die een tijd geleden vroeg of ik vrienden wou worden, ik weet alleen niet meer wat ik er op zei, ik kreeg alleen pas een soort boos berichtje iedergeval zo kwam het bij mij over waarom ik niks meer tegen haar zei enzo :S


    Nvt

    Ik heb geen idee.x] Ik begon met 0 vrienden hier op Q, en door series te gaan lezen, had ik al wat relaties opgebouwd, blabla. Als iemand een topic opent waar ze iets kwijt in wil, gewoon enkele medelijden tonen, en vaker contact hebben enzo. Msn's uitwisselen, en dan ja.
    x.


    ok

    Bij mij nemen ze niet eens de moeite om uberhaupt een reactie neer te zetten >.<
    Tsja.. dan accepteer ik ook niet, of het nu een mod is of niet.
    En er was ook iemand die mn msn wou hebben omdat ik 'wel aardig' leek. Ik geef niet louter mn msn aan iedereen weg, ik heb al een nieuw adres aangemaakt vanwege een stalker >.<


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen last van die lui.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.