• Ja ik kom heel vaak in gb's tegen of krijg van die berichten met:
    ''Jij bent mooi zullen we vrienden worden?''
    ''Hee jij bent emo dat ben ik ook zullen we vrienden worden?''
    ''Hoi, jij bent een mooie scene kid ik ben dat ook zullen we vrienden worden?''
    En bij Mods lees je dit vaak:
    ''Jij bent moderator zullen we vrienden worden?''

    Ik snap daar het nut niet van? Meestal zijn die meiden die dat vragen 8 á 9 jaar maar wat vinden jullie daar van en wat als jullie zo'n bericht krijgen en als je vrienden met iemand zou willen worden hoe doe jij dat dan?

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zal ´ns even een voorbeekd geven; Eva.
    Ik ken haar al zo best lang, en voor zij mod. was praatte ik al met haar, dusja. x)


    -

    (...)
    Ö Ik vind het namelyk wel erg dat ik nu friends ben met jou (:

    Just kidding hoor schat (H)

    als dat egt zo was had je pech :Y)


    when words fail, music speaks.

    (...)
    als dat egt zo was had je pech :Y)

    Maar dat heb ik toch altyd? Want ik heb jou ontmoet (:

    Sorry, ben in een gemene-en-dan-aardige bui (:
    Dat van hier boven, en dan daar boven was just een grap hoor (: I'm lucky that I ever met a girl like you <3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)nee man in dronten maar dude ik ga in de zomer vakantie gewoon naar enschede of hengelo komen :')


    pff lullig :'(

    en jeehh <3


    weetje dude ik mo0est net eten en nu ben ik siek :l denk ik


    We can only learn to love by loving.

    Omg :')
    Moest ik zo'n bericht krijgen ( ik krijg die niet aangezien ik niet mooi/geen mod ben ;p ) zou ik me eerst vort lachen en dan negeren :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.


    Zo werkt het kinderlijk brein nu eenmaal. Naarmate je ouder wordt, wordt het meestal wel beter. ^^

    Als ik zo'n berichtje zou krijgen, zou ik keihard gaan lachen en (helaas) iets gemeens terugsturen.

    Ik doe niks bijzonders om bevriend met iemand te raken. Ik ga niet overdreven aardig doen... gewoon mezelf blijven. Stel je voor dat we gaan meeten, dan moet ik een soort van acteren. No,no, niks voor mij.

    (...)
    Maar dat heb ik toch altyd? Want ik heb jou ontmoet (:

    Sorry, ben in een gemene-en-dan-aardige bui (:
    Dat van hier boven, en dan daar boven was just een grap hoor (: I'm lucky that I ever met a girl like you <3

    ik hou meer van de aardige bui ö


    when words fail, music speaks.

    Als ik zo'n berichtje zou krijgen, zou ik keihard gaan lachen en (helaas) iets gemeens terugsturen.

    Ik doe niks bijzonders om bevriend met iemand te raken. Ik ga niet overdreven aardig doen... gewoon mezelf blijven. Stel je voor dat we gaan meeten, dan moet ik een soort van acteren. No,no, niks voor mij.


    whaha xDen daarom vind ik kathy dus cool xD n_n ben je nog steeds bea ? xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    ik hou meer van de aardige bui ö

    Dan ga ik nu weer aardig doen
    -Schakelt aardig knopje aan-
    WIL JE VRIENDEN MET ME WORDEN? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dan ga ik nu weer aardig doen
    -Schakelt aardig knopje aan-
    WIL JE VRIENDEN MET ME WORDEN? (:

    jeeey ;D

    ehm.. jawel, want ik ken je al wat langer ;]


    when words fail, music speaks.

    (...)

    whaha xDen daarom vind ik kathy dus cool xD n_n ben je nog steeds bea ? xD
    Nee, dan moest ik die kerstpreek gaan houden. Mij teveel werk x'D. Laat de echte bea dat maar doen. Wel sonde van mijn kapsel =(

    (...)Nee, dan moest ik die kerstpreek gaan houden. Mij teveel werk x'D. Laat de echte bea dat maar doen. Wel sonde van mijn kapsel =(


    whaha ik mis nu al jouw mooie coowle bea look n_n


    We can only learn to love by loving.

    gelukkig krijg ik nii sulke berichten nii gemeen bedoelt :) ma ik self sou het best wel iritant vinde


    ........

    gelukkig krijg ik nii sulke berichten nii gemeen bedoelt :) ma ik self sou het best wel iritant vinde

    Is het ook echt n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.